(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIZ GEL ONDAN KOCA OLMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIZ GEL ONDAN KOCA OLMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
இܓ By Mecnun Show- இܓ Anamın Acer Gelini இܓ - YouTube ► 7:11► 7:11 www.youtube.com/watch?v=J_49bfxlVp8 25 May 2011 - TuRX tarafından yüklendi Aşık Gül Ahmet ile Acer kız arasında geçen Komik aşk hikayesi:D.
1. Zengin imgelerle, ritimli sözlerle, seslerin uyumlu kullanımıyla ortaya çıkan yazınsal anlatım biçimi; düş gücüne, imgeye, yüreğe seslenen, anı, duygu, coşku uyandıran,etkileyen yön. 2. Bir ozanın, bir dönemin bu sanatı kullandığı özel biçim. 3. Koşuk
KOŞUK; islamiyet öncesi Türkler’in söyledikleri şiirlerdir. Genellikle kendi başına bütünlüğü olan dört dizeli bentlerden oluşan koşuklar, manilere ve koşmalara kaynak olmuştur. EDİP :yazınla uğraşan, yazınsal yapıt veren kimse, yazar, edebiyatçı EDEBİYAT : Düşünce, duygu ve hayallerin sözlü veya yazılı olarak güzel ve tesirli biçimde anlatılması sanatı. ……………………………………………………………………. ……………………………………………………………. ………………………………………………………….
istanbul dolaylarında taksim olaylarında bildiklerimi unuttum...ne gözdeyim ne kaşta bir ordayım bir burda ...canım benim nasılsın,,ikimizin adı duvarlara yazılsın...;)):))
EIinde bIackberry, sırtında burberry, ayağında fred perry sonrası…geIberry…yar…geIbery…;))
En büyük sanat; bir eIIe yağIı yağIı cips yerken kIavye tuşIarını yağIamadan yazma sanatıdır. BiIiyorum hepiniz sanatçı şairsiniz . ;))
3-5- 8- 15 dk. gülelim.. ;))
ne kadar güldürükçüsünüz ilahi siz emi… ;))
இܓ Aşk derdiyle hoşem terk-i nasihât kıl refik இܓ இܓ Ben ki tiryâkî- mizâcem zehr kâr etmez bana. இܓ
*Fuzûlî *
இܓ - Müsadenizle Çocuklar - இܓ Barış MANÇO இܓ
AlkışlarlaYaşıyorum இܓ
► 4:35► 4:35 www.zapkolik.com › Müzik Dinle › Barış Manço o 21 Şub 2014 Ismail Sağlar. 2 ay önce. allah rahmet elesin dünya çocuk sampatisi olan bir besteciydi. Ismail Dilara ...
இܓ Halinden itme Berrî şikayet ,rıza gözet இܓ இܓ Rabb’in ko eylesün seni mihnetle terbiyet இܓ