kırk yıl gelip geçmiş daha dün gibi pembe düşler aynı sıralarda oturmuşuz hepimizin yüzünde aynı sevinç aynı keder, gönüllere su serpen gülüşler mavi bir meltem gibi esip geçti üstümüzden...
kırk yıl sonra bir arada yine aynı heyecanla dostlar gönül sofrasında sımsıcak lisenin kapısından geçtik sınıflara girdik çıktık sanki oturduk birlikte çay kahve içtik...
bir fincan acı kahvenin kırk yıl hatırı varsa, dostdostu arayıp halini hat’rını sorarsa ömür yaşamaya değer, yaşam vazgeçilmez bir tutku özlem, geçen yılların geri dönmesiymiş meğer...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL SOFRASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL SOFRASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kırk yıl sonra bir arada yine aynı heyecanla dostlar gönül sofrasında sımsıcak lisenin kapısından geçtik sınıflara girdik çıktık sanki oturduk birlikte çay kahve içtik...
Dostlarla geçmişi yad etmek, Kutluyorum usta kalemi Yüreğine kalemine sağlık Kalemin susmasın ______________________Saygılar
Özlem, geçen yılların Geri dönmemesiymiş meğer..." Dönmezse bile, Düşün ki senindir o yaşanan şeyler Her geçen saat,her geçen an,her geçen saniyeler "Gönül Sofrası" yıllarıyla eğer Mutlaka hüzene değer !...
kırk yıl sonra bir arada
yine aynı heyecanla dostlar
gönül sofrasında sımsıcak
lisenin kapısından geçtik
sınıflara girdik çıktık sanki
oturduk birlikte çay kahve içtik...
Dostlarla geçmişi yad etmek, Kutluyorum usta kalemi
Yüreğine kalemine sağlık
Kalemin susmasın
______________________Saygılar