Okuduğunuz şiir 30.5.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
____NAKARAT_
Tırnak ucu kadarsam yüreğinde âzamî Boynumda düğüm ile takdire amadeyim Aşk için yanmadı mı, sırla tutuşan gemi Âniden ne değişti ben eski üftadeyim Ve mânâda külliyen lüzumsuz ifadeyim
Kavli, kale almaktan aciz ise iraden Yemin üstüne yemin, neydi asıl maksadın Yalanla dönüyormuş çarkı kırık alfaben Nasıl silinir bilmem zihne kök salmış adın Üstelik dolmamışsa can evimde miadın
İsmini her anışta yanağımda bir buse Dudağımda tebessüm oluyorsan inceden Bilsem ki zehir dolu sunduğun gümüş kâse Bir dikişte içerim diyordum ya önceden Şimdi muallâktayım kovulunca günceden
Unutmalıydım, fakat niyet dahi etmedim Akıbet belli iken durduk yere eziyet Bir sürü serzenişle ardından da gitmedim Dönüp dönüp baktın ya bozulmadı metanet Bu defa, onuruma dokunmadı hezimet
Namütenahi sevi esir almışsa beni Hâle derman arayıp bulmak mıydı kabahat Şahsa münhasır kelâm doldurmuşsa heybeni Sayende yüzlerce kez sarsılsa da itimat Bende, hep aynı şarkı yine aynı nakarat…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
____NAKARAT_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
____NAKARAT_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eskiden trt de tek kanallı günlerde, haftasonu programında çok kibar sesli ve duygulu şiir okuyan bir hanım spiker vardı..Şiiri okurken kafamın içinde onun bu şiiri okuyan sesini hayal ettim farkında olmaksızın:) ismi neydi o hanımın şimdi hatırlayamadım.. Hece şiirinden anladığım ve öani gibi olanlarından herhangi bir haz aldığım söylenemez ama sizinki öyle olmadı.. Böyle yazılır herhalde..yahut böyle yazılmalı:)
Tebrik ederim efendim..
denizates tarafından 5/31/2014 9:18:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
canım arkadaşım senin her şiirin benim günümün şiiri hoş buda güzel olmuş zira ben kırmızı kurdale takamıyorum :))) seviyorum seni kalemine kelamına yüreğine sağlık iyiki varsın nicelerine birtanem...
Aynı şarkı ve güzel bir nakarat. biraz kederli.. Fakat hangi aşk ve sevi dertli değil ki. hangi ayrılık bir muamma ve düş değil ki...ve hangisi can yakmadan gitmezki...
Namütenahi sevi esir almışsa beni Hâle derman arayıp bulmak mıydı kabahat Şahsa münhasır kelâm doldurmuşsa heybeni Sayende yüzlerce kez sarsılsa da itimat Bende, hep aynı şarkı yine aynı nakarat…
Okunası şiirdi severek okudum üstadım Yüreğin kalemim daim olsun ______________________________Saygılar haz aldım okurken