Dalgaların azizliği, Ne atarsan at, Deniz sana geri verir, İlahi Adalet gibi, Bitmez bu amansız takip, Neden iyilik yap, Karada bırak, dememişte, İyilik yap denize at demişler o vakit.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DALGALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DALGALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dalgaların azizliği, Ne atarsan at, Deniz sana geri verir, İlahi Adalet gibi, Bitmez bu amansız takip, Neden iyilik yap, Karada bırak, dememişte, İyilik yap denize at demişler o vakit.
Ayşe Kantaroğlu -11.06.2013
Kısa ama anlamlıydı Güçlü kalemi alkışlıyorum yüreğine sağlık ______________________Selamlar
Artık toprakta Veysel'in bıraktığı gibi değil. Gübresiz ilaçsız hiç bir şey vermiyor. Ancak gencecik insanları alıyor da koynuna tırnaklarını bile göstermiyor sevdiklerine...Ama deniz ölüleri bile dalgalarla geri verir. Ama toprak kabul eder. Hangisi iyi dersen duruma göre değişir ablacığım. Unutma toprak kabullenir deniz reddeder. Onun için asilerin adı denizdir...Nasıl mantık ama şimdi geldi aklıma yazarken...
Yaptığın iyiliklerden karşılık bekleme; yaptığın iyilik boşa çıksa da kıymeti bilinmese de sen iyilik yapmaya devam et. Bunu Yüce Allah görür. Bu davranışından ötürü seni bu dünyada olmasa bile öbür dünyada mutlaka ödüllendirir. Hem de kat kat fazlasıyla.
ŞİİR DÜŞÜNDÜRÜCÜ SORGULAYICI VE BİR O KADARDA GÜZELDİ