(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESİMİ DUYAMADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESİMİ DUYAMADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu yüz vermediğin şeyler sevgili şiir dostu yari avutma meselesi.Sırf ona odaklanmak aşkı ardına bakmadan kaçırır.Umarım sadece güzel bir şiirdir hüsranı yaşamış bitirmiş.yüreğinize sağlık.selamlar.
Kankırmızı seheri hiç sevmedim. Sırma renkli güneşe gel demedim. Saz benizli mehtaba gönül vermedim. Seni gördüm ,seni sevdim ,bekledim.
Sesimi duyamadın,bir canımı bin parçaya doğradın.
Harkulade muhteşem bir sevgi, arif bir anlatım Duygu yoğunluğunun, pınar olup denizlere, Deryalara, hatta, Okyanuslara aktığı İnsani Kamil az, öz, le çok şeyi anlatan insan-ı Kamil bir çalışma Saygın bir emek Ktlarım gönül gözünüzü, sevgiye değer veren yüreğinizi Gönül dostu, Saygın yürek İyiki varsınız, iyiki yazıyorsunuz Saygılarımla efendim.
Kankırmızı seheri hiç sevmedim. Sırma renkli güneşe gel demedim. Saz benizli mehtaba gönül vermedim. Seni gördüm ,seni sevdim ,bekledim. Ben özellikle bu dörtlükte çok şey buldum tebrik ederim. saygılarımla
Beklenenin gelmediği yerde nice güzellikler konuk olup kapınızı çalsa da gönül o kapıyı açmak istemez hiç bir zaman.. Yüreğinize sağlık sevgiyle ve her zaman sevdiklerinizle kalın sevgilerimle...