Kirli coğrafyamın tertemiz yanı Yürek yaralarımın onulmaz kanayanı Kurak iklimlerin ardında sakladığı Adonis, ben seni hiç sevmedim ki...
Başımda kavak yelleri zamanıydı, Senin kentin papatya kokardı, Gökyüzün her tonuyla maviydi, Sen bilmezsin… Ondandır sevişim maviyi Ondandır koparamayışım papatyayı Sen baktın mı şimşekler çakardı Güneş bile hiddetinden korkardı Acabalarında tek kaşın kalkardı Sen bilmezsin… Hala ürkerim şimşek çakışına Hala bakamam kaş kaldırışlarına
Sana şiirler hiç yazmadım, Aşk şarkıları okumadım Senden sonra da hiç sevmedim Adonis, ben sana hiç gelmedim ki
Ah Adonis… Hala ordasın o coğrafya da Bense çarpık bir kentin ortasında Ruhum kirlendi temizlenmez kırk tas suyla Bedenim simsiyahyalan ve riyada Olmaz be Adonis… Olacak şey değil… Ben bilmem vuslat şarkıları Kalemimde hüzün mısraları Ben iyi bilirim gitmeleri Kavuşmayı kimseler öğretmedi ki Olmaz be Adonis… Olacak şey değil…
Senden sonra da o cümleyi söyledim Tutmadı maya okyanustu yüreğim Sahteydi aşklarım yalandı sevgim Adonis, ben seni hiç özlemedim ki
Kimse sen gibi bana Gülüm demedi Bakmadı hiç yürek gözüyle Gülünce gözlerinin içi gülüyor demedi Sen bilmezsin… Ondandır bir adım Gülüm Ondandır o şarkıyı hiç dinlemeyişim Bir kara tren vardı senin kentinde Cama yaslanmış burnum, yoktun Oysa sen bilmiyordun, gidiyordum Sen bilmezsin… Ondandır trenleri sevmeyişim Ondandır cama hala burnum yaslayışım
Ben senin sevdana layık olamadım Rüzgârların önünde savruldum Kelebek ömrü aşklarda yüreğim Adonis, ben seni hiç unutmadım ki
Ah Adonis… Gelsem coğrafyana dönüşür müyüm Sarsan sarmalasan hala üşür müyüm İçimdeki sahte gülleri kurutur muyum Sana yeniden küllerimden doğar mıyım Olmaz be Adonis… Olacak şey değil… Aşk destanıydı bizimkisi Destanlar acı kokar, ayrılık kokar Sinsidir ölüm kokar Kavuşmamızı yazmamışlar Olmaz be Adonis… Olacak şey değil…
Sakın sen gelme gelmemelisin Tertemiz hep saf sevgimle kalmalısın Papatyaları bilirsin güllerden anlamazsın Adonis, ben seni hiç sevmedim ki Ben seni hiç sevmedim ki Adonis…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLK AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLK AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
__Şiir Sonlara doğru "düğümlenen bir boğaz,yutkunamayan bir okur bırakıyor arkada"... ....Veya; Bir aşk filmini, Soğuk bir kışlık sinemada izleyip, çıkışta, O üşüyen kalabalığa karışmak gibi bir silüet çiziyor zihinlerde..! Yaşatıyor adeta... Tebrik ve tşk.ler..
Sakın sen gelme gelmemelisin Tertemiz hep saf sevgimle kalmalısın Papatyaları bilirsin güllerden anlamazsın Adonis, ben seni hiç sevmedim ki Ben seni hiç sevmedim ki Adonis… ŞİİR GÜZELDİ ÇOK GÜZEL OKUYORDU OKUYAN DA.
Keyifle dinledim gerçekten çok güzel dizelerdi sevgili Göz,keyifle dinledim dedim çünki gerçekten yorumlama da çok güzel olmuş ve şiir alıp götürdü o tarih öncesi efsaneyi yaşamaya...yaşattı da... Yüreğinize sağlık sevgiyle ve her zaman sevdiklerinizle kalın sevgilerimle..
Sakın sen gelme gelmemelisin Tertemiz hep saf sevgimle kalmalısın Papatyaları bilirsin güllerden anlamazsın Adonis, ben seni hiç sevmedim ki Ben seni hiç sevmedim ki Adonis…