(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖREBİLİRSEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖREBİLİRSEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan herşeyi terkeder herşeyden kaçarda kendinden kaçamaz.yüreğinize sağlık MEVLA bütün kullara hakikat nazarında bakmayı,baktığını anlamayı,anladığınıda hayatta uygulamayı nasip etsin.
Bir gün uçurumun kıyısında kalıp, Teselli dilenirsen ; Bir mezar başına git, Gör hakikati,görebilirsen...
Duyarlı yüreğinize sağlık elif kardeş evet gerçekleri ancak orada görebiliriz.bu dünya fani yalan tek gerçeğimiz var hiç kaçamayacağımız mutlak bir gün tadacağımız ÖLÜM.Mezarlık ziyaretleri gerçekleri yakından görmemimiz sağlayacaktır.Kutlarım.
Bedeninin ezildiğini hissedersen Denize at hüzünlerini Yılların silinmişliğinde çürüsünler. Terketmek istersen bu şehri, Yırtık yelkenleri küçümseme, Onlar ile çık maviliklere...
Elif kardeşim.Mükemmel bir şiir daha senden. Dizelerin çok hoş geliyo bana Tebrikler
işte budur şiir demek... :)