(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
seni kendim için sevdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
seni kendim için sevdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BEN DE BU ŞİİRİ, BEN YAZMIŞIM GİBİ ÇOK SEVDİM..AMA EN ÇOK DA SİZ YAZDIĞINIZ İÇİN ÇOK SEVDİM..BİLMEM Kİ İZAH YETTİ Mİ YORUMUN ÖZGÜRLÜĞÜNE ? YÜREKTEN KUTLARIM...SEVGİLERİMLE...
ben seni giderek alçaklaşan aşklarda şerefli sevdim ben seni sevdim yalın sevdim, saf sevdim... BİRTANEM! BEN SENİ SEVERKEN GELECEĞE AİT HİÇBİR BEKLENTİM GEÇMİŞE AİT HİÇBİR PİŞMANLIĞIM OLMADI....OLMAYACAK..... SÖYLEDİĞİN HİÇBİR SÖZ YAPTIĞIN HİÇBİR DAVRANIŞ SEVGİMİ ETKİLEMEZ ÇÜNKÜ BEN SENİ ..........KENDİM İÇİN SEVDİM...
İşte sevecekse insan böyle sevmeli,söz de değil özde,çıkarsız karşılık beklemeden sevmeli.Sevdiğinizden ne alacağınıza değil ,o sevgiye ne katacağınızı düşünmelisiniz...Yüreğinize sağlık.Çok hoş dizeler.
Saygılarımla
Bahar
baharca57 tarafından 12/21/2006 4:47:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
baharca57 tarafından 12/21/2006 4:49:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
BİRTANEM! BEN SENİ SEVERKEN GELECEĞE AİT HİÇBİR BEKLENTİM GEÇMİŞE AİT HİÇBİR PİŞMANLIĞIM OLMADI....OLMAYACAK..... SÖYLEDİĞİN HİÇBİR SÖZ YAPTIĞIN HİÇBİR DAVRANIŞ SEVGİMİ ETKİLEMEZ ÇÜNKÜ BEN SENİ ..........KENDİM İÇİN SEVDİM... Final söylemiş zaten herşeyi,sadece istediğim için ve sen olduğun için sevdim.Ya sevilme beklentisi? İşte o yoksa şayet,gerçek sevgi bu. Sevgiyle...
mutedildalgalı tarafından 12/21/2006 3:47:10 PM zamanında düzenlenmiştir.