(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
seni arıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
seni arıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.........daha ne kadar sürer bu bekleyiş her yerde seni arıyorum dön yürek yurduma dön.......
bu sorunun cevabı ancak dönünce bulunabilir...geceler malesef yalnızlığa ev sahipliğindeyse çekilmez oluyor...çok güzeldi şiiriniz...tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
o yürek ki yurdundan ayrıldıysa bir daha dönüşü çok zor oluyor.... o yürek ki bir kez verildiyse aşk için bir daha zor dönüyor...
o yürek ki yağmurlarda ıslanıp yine de dışardakalmayı göze alıyorsa, sevgiliden dönüp gelmesi zor oluyor... .................... ........ .... anlamlı ve güzel şiirinizin bana kattığı anlam için çok teşekkür ederim size... HEP SEVGİYLE....
Seven bir yürek baktığı,gördüğü her şeyde sevdiğinin izlerini görür hissettiklerinde onu yüreğinde hisseder böylesi bir özlemin olması yüreğinle ilgili sevgili dostum çok sevdiğinin bir göstergesi tabii anlaması gereken biz değiliz önemli olan onun anlaması--)) Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Seven bir yürek baktığı,gördüğü her şeyde sevdiğinin izlerini görür hissettiklerinde onu yüreğinde hisseder böylesi bir özlemin olması yüreğinle ilgili sevgili dostum çok sevdiğinin bir göstergesi tabii anlaması gereken biz değiliz önemli olan onun anlaması--)) Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
saygılar