(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
başka VASİYET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
başka VASİYET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türlerin en rezili susuzluğunu gideremeden kanla ikinci kez ... ve hatta ondan öncekinden de önce… ırzına geçilmemişken henüz dünyanın Günlerden bir gün:
Dünya gibi yaşlı Toprağın çatlak elli ninesi Anaç, köylü, geçkin... elleriyle dikerken körpe fidanları ve okşarken yanındaki çocuğun başını Küçük bir hikaye anlatmış ona; Ağaç dikilen yerin bir mutluluk köşesi kötülüğün uzak, huzurun dolacağı üzerine… Ufaklık da dikivermiş iki küçücük fidan Çocuk masumiyetiyle; ihtimamlı.. ürkek.. kırılgan..
Zamanı bizi aradığı biçimde karşılayalım’ sözü aklına düşmüşken bir koca çınarın, -ki meyveleri: Anna Karanina.. Diriliş.. Harp ve Sulh..- birden hatırlayıvermiş yaşlı kadının hikayesini.. ve vasiyet etmiş: Çocuk elleriyle diktiği, bol gölgeli iki ağacın altında uyumayı...
Ne haç.. ne taş.. ne bekçi.. ne de bir satır yazı.
final çok hoşuma gitti. Değişik ve güzel bir çalışma kalemin daim olsun arkadaşım. Sevgilerimle.