(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sus ki! Eller Konuşsun... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sus ki! Eller Konuşsun... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim (ler) e yazıldı? Bir saldırı mı.., hakaret mi.., gönderme mi..? Cevabınız olan el hareketi; tek elle mi, iki elle yapılan bi hareket mi? vs. Değil efendim. İzah edeyim. Momon (13.yy da yaşamış Zen ustası) bu eski hikayenin konusunun (hikayedeki tartışmanın) tanrı üzerine olduğunu söyler, kendi yorumunu yapar ve sorar sizin cevabınız diye! Eski bir hikayeyi üstelik değiştirmeden kendimce yorumlamadan anlattım..
Cevabım mı? 5-6 yaşlarında hacı dedemin eline şeker alıp, eliyle bir işareti yaparak 'allah bir. allah bir. Sen söyle allah kaç?' sorusuna elinden şekeri alıp; 'allah ikidir' dememden ibarettir. Bu olaydan sonra dedem hiç şeker vermedi bana! Budur sessiz cevabım...
Bir de, biraz daha içe dönük ve dingin olmam gereken bir dönem yaşıyorum. Gerek Uzakdoğu okumalarım ve gerekse de Hilmi Ziya Ülken'in Türk Tefekkürü Tarihi adlı eserini okumam hasebiyle! Sessiz kalacağımı belki sadece okumalarımla iştigal edeceğimi ifade etmek istemiştim son söz olarak. Saygılarımla efendim. Bülent ERŞAN
şair elçidirde...