Aşk, öyle büyük belâki başa tenin yüce dağda kar gözlerininin derinliği karadelikler ile yarışır; ayrılmak ne mümkün koyun olur, kuzun ile sarışır yanyana iki dağ olsak; başımızda dumanımız karışır...
Ben seni yedi dağda binbir çiçek, her çiçekte börtü böcek arı kuşu, kelebeklerle sevdim, kırda koyun, kırda kuzu elden ele dolaşan sevimli bebeklerle sevdim...
Ellerin kartopu tenin beyaz karanfil her çiçekten ayrı koku estikçe yel efil efil seninle dallanır budaklanır akasyaların soyu sopu, iğde çiçeğim, ateş böceğim h/alıcı kızlar gibi çiçekçiçek çifte düğüm al beni tenine d/oku...
Bitmez tükenmez yollar uçsuz bucaksız engin ovalar sevdalı bir yolculuk gökyüzünde kınalı bir bulut günler, aylar birbirini kovalar, her ilkbahar gönlüne dolsa da bin umut, davul dengi dengine çalar; unut sevdiceğim, beni unut...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ UNUT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ UNUT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
animsamak bir tur kavusmaktir aslinda
unutma hep umutla
insan unutan
unutur
tebrikler ...
siirlerde kalir yeniden hatirlanmak icin
saygilar yazan yurege ...
.
YAŞAYANKELİME tarafından 5/25/2014 8:11:15 PM zamanında düzenlenmiştir.