Eylül ayrılığın sonbaharıdır Düşer ağaçtan yapraklar birer birer Bütün güzel insanlar apansız mı gider.. Her ölüm erken bir elvedadır. Geriye boynu bükük yarım sevdalar kalır Yetmeyen zaman.. Yarım kalan işler.. Söylenmemiş sözler... İnsanın değeri Hep ölünce mi anlaşılır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın değeri Hep ölünce anlaşılır Böyle şeylere, İçimiz nefret taşır Hiç bir yüreğin işi değil anlaşılır Oysa bu, Bugünün insanların da Ölümcül bir alışkanlıktır Ölen değerleri önceden anlaşalar Dahası ilk iş kendi yollarını ışıtacaktırlar Maalesef değerlerini unutanlar, Hem dertlerinin en yoğun anlarında yalnız kalırlar Hem de başka ruhlarda ki güzelliklerden bihaber yaşarlar İnadına bura da kazananlar hep, Öldükten sonra daha çok yaşayanlar !!!...
Doğruydu ışık sahibi olanlara bakışlar Tebrik ve mutluluklar !!!...
Onatça tarafından 5/16/2014 4:12:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsanın değeri
Hep ölünce anlaşılır
Böyle şeylere,
İçimiz nefret taşır
Hiç bir yüreğin işi değil anlaşılır
Oysa bu,
Bugünün insanların da
Ölümcül bir alışkanlıktır
Ölen değerleri önceden anlaşalar
Dahası ilk iş kendi yollarını ışıtacaktırlar
Maalesef değerlerini unutanlar,
Hem dertlerinin en yoğun anlarında yalnız kalırlar
Hem de başka ruhlarda ki güzelliklerden bihaber yaşarlar
İnadına bura da kazananlar hep,
Öldükten sonra daha çok yaşayanlar !!!...
Doğruydu ışık sahibi olanlara bakışlar
Tebrik ve mutluluklar !!!...
Onatça tarafından 5/16/2014 4:12:02 PM zamanında düzenlenmiştir.