(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asılı kalmış sözler Gökyüzünde bir yerlerde Dil söylemiş Yürek duymamış Göz görmüş Kalp görmemiş Seviyorum demiş Seviyor sanmış Özledim demiş Özlüyor sanmış Ah bu yürek neler sanmış Hayat galiba birazda Sanmak üzerine kurulmuş...
16 Aralık 2006 Başka bir şey söylemeyeceğim...sevgi dolu yüreğinize papatyalar yoolluyorum
" Sevenler sevdiklerini yüceltmek için sarfettikleri sözlerin yarısına sadık kalsalardı değil insanlar tüm dünya ayağı kalksa onları birbirinden ayıramazdı sair arkdaşların yorumlarına teşekkürler.düzelme yapdım daha iyi okunması için. evet size katılıyorum kimse ayıramazdı.ama her canlı bir kez ölümü tadacak sual olmaz .
" Sevenler sevdiklerini yüceltmek için sarfettikleri sözlerin yarısına sadık kalsalardı değil insanlar tüm dünya ayağı kalksa onları birbirinden ayıramazdı.Zira birlikte ölmenin ayrı olarak yaşamaktan çok daha mutluluk verici olduğunu keşfetmiş olurlardı....."
Şiiriniz için hissettiklerimi bu yazdıklarımla ifade etmeye çalıştım...Bu arada şiirinizdeki resmi yerleştirme şeklinizi değiştirmelisiniz zira şiir zor okunuyor...Tebrik ediyorum....
BAŞ KALDIRMAK İTATSİZLİK,SADAKATSİZLİK KİME BİR VEDA BİLE ETMEDEN GİTTİN RUHUNUN BEDENİNİN BENİM OLDUĞUNU ZANNETTİM NERDEN BİLEBİLİRDİM...tebrik ederim
insanlar bir angut kuşu kadar bile olamıyor..
yüreğinize sağlık