(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Azrail yanımda gezer bu sokaklarda. Nasıl hesap verir ecelsiz ölümleri yaradana. Belki bu defada kurtuldum köşeden ama. Birdahaki pusu iyimi kurulur bilmem. Blirim dersem yalan olur. Ayaktayım , Yürüyorum, Uçmalıyım hatta, Ondakika gecikmişim randevuma. Yetişdim dersem yalan olur.
bir maraton hayat, haklısınız uçmaSANIZ yetişemezsiniz.. büyün hayalleri iskalanmış üstelik isyanlarımızda orda başlamış işte...
çok doğru yazılmış, bence hiç hatası olmayan bir şiirdi. birde, anadolu ağzıyla,herkesin anlayacağı güzel bir dilde yazılması ne hoş...
yunusca, veyselce,yani ozanca..... tebrikler... sevgi ve saygılarımla....
sülom hoşgeldin gülüm , uzunca bir aradan sonra nihayet edebiyat defterinde buluştuk seni burada görmekten ziyadesiyle mutlu oldum, zira gözlerim arayıp duruyordu , varlığınla şeref verdin ...şiirlerine gelince her zamanki deminde ve kendine hastı ...tekrar hoş geldin eksik olma can dostum...