Koca dünya içinde bir benmi seviyorum, Elimde aşk kadehi durmadan içiyorum, Aklımın kalanı ile sadece af diliyorum, Kurtar beni Allah’ım bir günahı seviyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurtar Allahım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurtar Allahım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koca dünya içinde bir benmi seviyorum, Elimde aşk kadehi durmadan içiyorum, Aklımın kalanı ile sadece af diliyorum, Kurtar beni Allah’ım bir günahı seviyoru.
MÜKEMMEL AZ ÖZ VE DERİN ANLATIM. BİR ÇIRPIDA İÇTİM.
ufff, ne yazsam ki şimdi... hani yazamayacağımdan değil, eksik kalacağından korkum... Kays mecnun olmadan önce, aşkı hiç tatmamış olduğu zamanlarda, dünyadaki herkes gibi bilirdi kendini... sonra birden leyla girdi hayatına... onun peşinde deli divane olup dolaşırken... aşkların en güçlüsüne tutuldu... leylayı dahi unutturacak bir sevgi... leyla bahaneydi gerçek sevgiyi tatması için...
sözümün özü, değerli üstadım... siz mecun misali leylaya giden yollarda gerçek aşkın izindesiniz :)
yani; bu şiiri beğenmemek elde mi...
birde not olsun mu benden? -olsun olsunnn NOT: aşk kadehlerinden içilen saf(!) olsun... en saf su(duygu) dahi aşığı, aşk sarhoşu edecektir...
Koca dünya içinde bir benmi seviyorum,
Elimde aşk kadehi durmadan içiyorum,
Aklımın kalanı ile sadece af diliyorum,
Kurtar beni Allah’ım bir günahı seviyoru.
MÜKEMMEL AZ ÖZ VE DERİN ANLATIM. BİR ÇIRPIDA İÇTİM.