(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....N E R D E ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....N E R D E ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözümün yaşını silen. Yüz güzelliğini kalbinden alan. Bitmeyen bir sevgi verenim nerde…
Yağlı yavan demez tatlıydı aşım. Göğsüne yaslardım ağrısa başım. Gönlümün direği hayat sırdaşım. Ramazan kol kanat gerenim nerde?...
Bir gülücük atma anında anlaşılır Şeytanin gücü yanında çelimsiz bir savaşçısın melek olmaya kalkma kötüye çok yabancısın Bugün senin için hayat bitiktir ama yarin?...
Didlenme.. yemek istemiyorsan tadını sakla tokadı. Güneş soğuk,yağmur sıcaktır ya ferde bazen acını Yaşamayanla durmak zaman katliamı zaten... Hayattaki yegâne susurluk deli aklıma....... Türk doğmaktır.
Yalan dünya aldın yari elimden. Bir ağıt ki düşmez oldu dilimden. Yalnız o anlardı garip halimden. Yanımda bir ömür duranım nerde?...
ah benim şair abim, ömür dediğin bir duru su gibi insana ne kalır ki geriye yürek çok bilir az söyler gözünün gördüğü ömrünün şahitlik ettiği her şeyden :( azalıyor hayat, zaman kısa deniyor beşer için kim kalıcak bizden geriye ya da kimler? hangi derdi sıralasan yürek dayanmıyor heybemizde neyimiz kaldı ise onu da aldı gitti gitmek için gelenler...
ah kardaşım ah resme mi yanayım..şiire mi..hayat çok acımasız..babamı yitirdiğimde çok küçüktüm anam beni yetiştirdi büyüttü ve everdi..hen anam oldu hem babam. :(