(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
H O Ş Ç A K A L I N I Z şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
H O Ş Ç A K A L I N I Z şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet Azize Hanım, Şiiri yayımlamaya ara verdim, diyelim; aslında pek niyetim yok. Buna rağmen zaman zaman girip özellikle şiirleri okumaya çalışıyorum. Bir iki arkadaşa da yorum yazmadan geçemiyorum. İlginize teşekkür ederim. Selamlar.
Oku İsmailoğlu Mustafa YILMAZ ustayı ? Sayarken bir bir, dilin de sevgi çemberi, Vatanın da ki bu unutulmuş yerleri Sen de onu ruhunla iyi tanı ?! Bak sana, sen görmeden daha göz etti, Cennet mekan o "Göz başı !" Birde, Bizzat görünce düşün orasını Nasıl övecektir duy kendisinden, Adı geçen güzellik orasını burasını...
İlgi çekitiriyor anlattığı gezilik yerleri İsmail hocamızın bu vatan sat-hı mealleri Kutluyorum engin şair yüreklerini !!!..... ---- 27.12.2014 – Adana
İsmail Hakkı GÜRCANOK (ONATCA) ----------Güzel bir şiire, Güzel bir insanın şiiriyle selamlıyorum...
Sairin yuregi bir kere kalem tozu yutmaya gorsun bir hoscakal demek bile kac kez yolcu ugurlar peronlardan geri donuis bileti alarak/ cebinde tasiyarak.. Umuyorum gittiginiz yerden geri gelirsiniz en kisa surede.. Selam saygimla..
Şaşkınım şair dostum. Birkaç gündür uğramıyordum. Bir döndüm siz hoşçakal diyorsunuz. Oldu mu şimdi. Daha kıymetli yorumlar yapacaktınız, güzel şiirlerinizi okuycaktık. Ne oldu?
Hayırdır Arif hocam Lütfen ama şiire küsülmez şir aşktır candır içimizdekileri dizelere aktaran yoldur gitmeyin kalın desem rica etsem sizi üzecek ne yapmış olabiliriz kırmak incitmek haddime değil bilmeden hatamı yaptım yada yapan mı oldu diye düşünüyorum Gitmeyin lütfen biz burada bir aileyiz daha ben yeni başladım o kadar eleştiri aldım saygımı yitirmedim kimseye karşı Lütfen rica ediyorum kendi adıma KALIN DESEM sevgiler saygılar
meral melek kaya tarafından 5/12/2014 8:54:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
nereye ustam, hoşça kalırız biz evet ama asla "buraya kadar" değildir, evet insanın çekip gitmek istediği anlar da oluyor ama siz hep devam ediniz, saygılarımla...