(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALLAH, YALLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALLAH, YALLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özü güzel, sözü güzel, kendi güzel abimiz, üstadımız. Çok ama çom güzel bir eser olmuş. Derin manalar saklı görebilene. Güncel konulara ışık tutmuş. Yüreğine sağlık...
Bunca nimet veren Allah, Severim ben seni billah, İsyan bayrağını çeken, Hadi burdan yallah, yallah.
Şükür nedir bilmiyorsun, Hakk yola sen gelmiyorsun, Sözünde hiç durmuyorsun, Hadi burdan yallah, yallah.
İki yüzlü olma sakın, Dost bulunmaz akın akın, Şu hale bir sizde bakın, Hadi burdan yallah, yallah.
Derin hülyalara dalma, Beklenmedik hisse alma, Kürsülerde donup kalma, Hadi burdan yallah, yallah.
Kul olan bilir işini, Sabreder sıkar dişini, Rastgele yapmaz çişini, Hadi burdan yallah, yallah.
Adam olan sözün bilir, Bilmeyenler yola gelir, Hayvan olan dersin alır, Hadi burdan yallah, yallah.
O Makamlar senin değil, Sana can verene eğil, Lazım size meğer ağıl, Hadi burdan yallah, yallah.
Arının iğnesi olur, Eseri ustalar bulur, Eşeğin semeri kalır, Hadi burdan yallah, yallah.
Cemal söyledi özünden, Bir hukukçunun sözünden, Yok insanlık hiç azından, Hadi burdan yallah, yallah.