Uzayan gecenin tenhasında büyütüp durdum sevdanı Kanıyorum iki büklüm olduğum, çekip gittiğin yerimden Bir sokak kedisinin kimsesizliğinde merhamet istiyorum Yorgunum Dalgınım Kırgınım Kime gideyim ? Senden başka kimim var ? Adına hasret dilim Başım yerde Bana bak ! İçimde hüzün depremleri Gidişine isyanın artçı şokları Paramparça bir pişmanlığın ayak sesleri ruhumda Kayboluyorum Eylül tırmanışları fon müzik eşliğinde duygularımda Sonsuza akan bir nehir gibiyim Dipsiz uçuruma aktığımı görmüyor musun ? Kış rengi bir kazak giyiyorum “Beyaz” gibi yâni…
süleyman altunbaş...10 mayıs 2014....saat:02:59...bafra
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
…KIŞ…”beyaz”…YÂNİ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
…KIŞ…”beyaz”…YÂNİ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba saygıdeğer can kardeşim, işlerimin yoğunluğu sebebiyle buraya giremediğim için bu güzel,motive edici yorumuna geç cvp yazıyorum..her zaman yanımda olman bana güç veriyor.. sevgi ve saygılarımla.
kutluyorum kaleminizi hocam saygılarımla