Mavi vaktin birinde Soğuk bir Salı sabahı Leylâk kokulu bir sokaktan geçiyordum İçimde ağlayan tebessümün kendini hüzne bıraktığı bir andı Ve koptu içimde zamanın çıngırağının ipi Ve son karşılaşmamız karşımdaydı Alaca karanlıkta Esmer bir duvar gibiydi karşımda duruşun Yüzünde derin izlerini taşıyordun mâzimizin Birkaç kızıl söz döküldü “lâl” dudaklarından Buğulu gözlerimde katlayıp cebime koydum cümlelerini Kan kaybetti gidişinle kentim Artık ardından Sen bilmesen de, Geceleri kaldırımlarıma dökülüyor yıldızlarım patır patır Ahmet Şafak şarkıyı ikiye bölüyor ortasından Bir yarısı sen oluyorsun Öbür yarısı da sen… Bana kalan sadece hüzün, Islığıma ise, daracık nefeslerim… Sonra papirüslere mısralar düşürüyorum bir biri ardı sıra Uzun mu uzun Anlamsız mı anlamsız… Ama okunası… Okşanası… Sevilesi… Bak ! Kirpiğinin ucundan sarkan tebessümünden Alıntıda gizli onlarda… Bak ! bende çekip, giderim Başımı yıkıp omuzlarımın arasına Düşürüp hüznümün perçemini alnımın ortasına… Hadi, sevdir kendini incecik bir öksüzoğlan çiçeğinin kızıllığında yeniden Ya sür beni yalnızlığın “sen” kokan kentine Yada çık gel : Bir kez daha yara yara Anadolu’mu bir baştan bir başa Bak ! durdu zaman gidişinin turkuvaz iç çekişlerinde Rengi turkuvazdı kokunun Rengi turkuvazdı yalnızlığımın Rengi turkuvazdı avazımın: karanlıkta geceyi yaran… Yâni sendi herşey… Yalnızca sen… Bir bilsen…
süleyman altunbaş......bafra...28 nisan 2014....saat: 11:48
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
… DURDU ZAMAN GİDİŞİNİN TURKUVAZ İÇ ÇEKİŞLERİNDE… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
… DURDU ZAMAN GİDİŞİNİN TURKUVAZ İÇ ÇEKİŞLERİNDE… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.