Muhtemelen, kendi gibi fakirdi gözlerini denizden tenini beyazbulutlardan alan kadının düşleri dediler.... halbuki O herkesten daha çok Zengindi bilemediler....
-------------
Aşktan yoksun yanını bırakıp da rüzgârlara düşsen yollarıma, acıtmadan tararken baharın ılık yelleri saçlarımı, koşup da gelsen gelip de öpsen soluk benizli gecelerimden
Zoruma gidiyor yar… zoruma gidiyor bu hallerin tabiatını topraktan alan, teni, sulu sepken çamur kokan yar... al... al hadi... yüreğimle birlikte bütün hayatım senin. bilsen… bilsen ah!... senden habersiz büyütürken sevini yumruk kadar yüreğimde sana dair neler neler gizledim.
Bak! şu an gördüğün içim-dışım her yanım aşk denilen kördüğüm nasıl kahroldum bilsen yanında sessiz sessiz dururken bir görseydin feryadımı ellerimle katlederken Nasıl binlerce kez öldüm ve nasıl... binlerce kez dirildim.
Ah sevgili! ne baktığın kadar ne de gördüğün kadardı içim fark etmedin bile avuç avuç sevdamı doldururken ceplerime....
Yine yetmedi yine.... kendi kendime çıldırmış gibiyim, uzletimin buz gibi yelinde sabahlara dek titrerken yüreğim hâlâ tutmaya çalışıyordu sudenaz düşlerimi ellerim…….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_BİLEMEDİLER_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_BİLEMEDİLER_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah sevgili! ne baktığın kadar ne de gördüğün kadar dı içim fark etmedin bile avuç avuç sevdamı doldururken ceplerime....
Yine yetmedi yine.... kendi kendime öfkeleniyorum uzletimin buz gibi yelinde sabahlara dek titrerken yüreğim hâlâ tutmaya çalışıyordu sudenaz düşlerimi ellerim…….