Pür telaş haline bak, bu sürat bu acele Bu kadar çalıştığım yeter der gibi kalbim Sanki biraz geç kalsam ne ola ki ecele Hayat bir ballandı ki gelince ölüm celbim.
NÜS
İnceldiği yerinden tam kopacakken sicim Akla mukayyet olmak ne zormuş meğer ne zor Kalbimi sorma, anla! Durum o denli vahim Bir telâşla atıyor içe düşmüş gibi kor Dur-durak bilmiyorken pimi çekilmiş ritim
Yerin mi dar geliyor göğsüme vuruyorsun Çare bulurduk belki ivedi hallerine Lâkin ketum dilini hicrete kuruyorsun Hadi çıktın yerinden uydun hayallerine Yaşar mıyız diye de şimdi mi soruyorsun
Dile kolay, bir ömrü haram ettin de bana Yine de yüksünmedim yaşattığın ezadan Hem sarıp sarmaladım öyle baktım cihana Sense kıymet bilmeyip, alay ettin fezadan Sonunda yenildik bak, biz de ahir zamana.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_Kalbimle Hasb-i Hâl_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_Kalbimle Hasb-i Hâl_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair en derine sakladığı duyguların penceresinden sevgiliye seslenirken sorumluluğunda yine sevgiliye ait olduğunu belirtmeyi ihmal etmemiş şiirde. Güzel dizelerdi beğeni ile okudum üstat. Yüreğine sağlık...
İnceldiği yerinden tam kopacakken sicim Akla mukayyet olmak ne zormuş meğer ne zor Kalbimi sorma, anla! Durum o denli vahim Bir telâşla atıyor içe düşmüş gibi kor Dur-durak bilmiyorken pimi çekilmiş ritim
Yerin mi dar geliyor göğsüme vuruyorsun Çare bulurduk belki ivedi hallerine Lâkin ketum dilini hicrete kuruyorsun Hadi çıktın yerinden uydun hayallerine Yaşar mıyız diye de şimdi mi soruyorsun
Dile kolay bir ömrü haram ettin de bana Yine de yüksünmedim yaşattığın ezadan Hem sardım sarmaladım öyle baktım cihana Sense kıymet bilmeyip alay ettin fezadan Sonunda yenildik bak biz de ahir zamana.....
8 Mayıs 2014 / NÜS
.........................Yüryine gönlüne sağlık kalemin hep böyle güzelmi damlatır cümleleri daim olsun selam saygılar efendim...
VaTaN25 tarafından 5/9/2014 1:03:57 AM zamanında düzenlenmiştir.