(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN HALİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN HALİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Cemalettin hocam her şey bir yana çok dokunaklı ve insana gönlünde gökkuşağına uzanırcasına sevdayı anımsatan harikullade şiiriniiz için tebrik az gelir hocam engin yüreğinize sağlık....
Gel beri gel, gel beri gel, Durma öyle maşuka el, Eser sonra aşka sam yel, Aynandır o sendeki dil. Dost yüreğinize sağlık güzeldi yalnız ikinci satırda --Durma öyle maşuka gel --olması gerekli gibi geldi bize veya- Durma öyle Hakka ver el - diye olabilirdi diye düşündüm selam ve saygılarımla
Sevgili dost düşüncelerini dikkate aldım ve gözden geçirdim iyi bir olumlu yönde değerlendirdim ve sonunda gerekli değişiklerle dörtlük şu şekilde neticelendi selamlar saygılar sevgiler. O güzel yorumunuza çok teşekkürler.
Gel beri gel, gel beri gel, Aksın sende maşuka sel, Sonra aşka eser sam yel, Aynandır o sendeki dil.
Umarım olumlu bulmuşsunuzdur sizde son haliyle... el olup yabancı durma gitti, sel gibi akısın maşuka sevgin, sevdan geldi .
Aşık mısın kendine gel, Kullan aklın sineni çel, Başkasına verirsen bel, Aynandır o sendeki dil.
Cemal dertli dertli gezer, Ummanlarda aşkı yazar, Yüreğine seni kazar, Aynandır o sendeki dil.
Fonda görüldüğü gibi güllerin mejnunuda bülbüllerdir gülünün solmaması için gülünün dalına köleleşir ama yinede gülün solmasını engelleyemez bülbüller bu yüzden ah etseler gerek .çok duygulu yüreğine sağlık kalemin daim olsun kutlarım , Selam ve dualarımla a.e.o
valal bu şiir kimse sitem falan etmesin inan çok hoşuma gitmişti şimdi daha güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşım kım neresini okumak almak isterse alsın değilmi :)
Evet haklısınız hocam aslında herkes farkında olmasa da biraz aşıktır.. ama ben aşığım diyemediğim gibi aşık olacağım da diyemiyorum. Çünkü aşık olmak (hele ki Kutsal'a aşık olmak) ilahi lütuf gibi bir şey. O yüzden insanın elinde olmayan bişey sanırım; aşık olup olmamak veya olmayı düşünmek. Bilmiyorum yanılıyor muyum?
Gecenin bu saatinde dostlarımla beraber olmak ne güzel. Eğer seni seninle şiirle yaşayabildimse buda ayrıca güzel... İşte seninle bu gece aynen bir dörtlük şiirden;
Aşkı fincan, fincan içtim, Olup sarhoş candan geçtim, Sende olan beni biçtim, Aynandır o sendeki dil.
Ne güzel değil mi? güzel yorumunuza teşekkürler selamlar sevgiler saygılar.
Sayfama hoş geldin ve muhabbet kattın renklendirdin sen bitenesin ya fakat bu babalarınıza darılmıyor da değilim... Onların yaptıkları o sözleşmenin hiç bir geçerliliği filan yoktur kanaatindeyim. Dünyaya gelecek insanlar kendi geleceklerini kendileri tayin etme hakkın sahiptirler... Derim o kadar.
O güzel ve engin, manası zengin yorumun çok teşekkürler ederim selam ve sevgilerimi yollarım
Selam sana ey sevgili dost, sen de sen de aşıksın kainatta herkes, her şey aşıktır... Çünkü alemlerin rabbi sevgi ve aşk üzerine yaratmıştır alemleri, fakat kimi bunun farkındadadır kimi değildir... gÜZEL YORUMUN İÇİN YÜREKTEN TEŞŞEKKÜRLER SELAMLAR SAYGILAR...
Cemal dertli dertli gezer, Ummanlarda aşkı yazar, Yüreğine seni kazar, Aynandır o sendeki dil. aşık olmak ve bunu haykırabilmek üstadım bu güzel dizelerinizi kutlarım yüreğiniz daim olsun selam ve saygılar...
Çok değerli üstadım çok saygı duyduğum ağabeyim büyüğüm eni çok seviyorum ALLAH GÜZEL KELBİNİZE HEP GÜZELLİKLER VERSİN... ALLAH SENDEN RAZI OLSUN. Bizi bu yolculukta yalnız bırakmıyor güzel yorumlarınızla destekliyorsunuz. O güzel yorumunuza candan teşekkürler ederim selamlar saygılar.
Cemal dertli dertli gezer,
Ummanlarda aşkı yazar,
Yüreğine seni kazar,
Aynandır o sendeki dil.
Şair arkadaşımdan çok güzel bir aşk şiiri.
Kutluyorum kaleminizi.
Sağlıcakla kalınız...