kelebekler, mini mini çiçekler yem verdiğim güvercinler, ayak bastığın yerlerde ucu yitik zamanlarda aşktan söz ettiler bana, uçup gitti esin perileri peribacalarında cinler...
seni buldum bir oyun taşında işlenmişti mermere güzelliğin yıldızyıldız n/akış n/akış türkü türkü akıp gittin gözlerimin yaşında...
yeni konuklarını karşıladı sessizce kervansaraylar, hanlar unutulmuş dilleri gülleri, bülbülleri, dua ettim girince kapısından; güle meyil vermeyen aşk deyince ne anlar, kar, tipi, boran savrulur yüreğimden hasan dağı erciyes’in külleri...
yana yana söne söne aşkla başım döne döne ben mecnun, sen ise leyla konya ovasını geçtim, serap misali gözlerinden aşkı içtim, koptu yüreğimden o eski vâveylâ...
sen miydin bu ateşi yakan zamansz sen miydin o çağrısız konuk; yüreğimdeki gül gülde diken tutuşturan beni dumansız neler çektirmedin ki bana seni gidi gaddar, gidi imansız?!
gahi gül, gahi gelinciktin ne çektiysem senden çektim, şimdi güller tarih kokar seni gönül burcuma bayrak diktim...
seninle tatlı sensiz acıydı her şehir; üzümün sirkeye sirkenin şaraba şarabın gözüne dönüştüğü o hummalı demden geçtim, panzehire döndü her zehir; bir de ne göreyim yine göreme’deyim, aşk yine aynı deminde sıcaklığın akrep gibi dolanıyor tenimde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ GÜLLER TARİH KOKAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ GÜLLER TARİH KOKAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"simdi guller tarih kokar "
pek cok tesekkur ederim
ozgundu ...
tebrikler
saygilar.