Bak sensiz de geçiyor geçmez dediğim günler Güneş açmadı fakat yağmur yağıyor ondan Unuttum diyemem de, geride kaldı dünler Yaram, kabuk tutmaya meyledince bir yandan
Hem neye alışmıyor mecburiyetten insan Gözünde üç kuruştan aşağıyken ilişki Ben illâ dayan dedim bu da geçecek inan Aşk ile bağdaşmazken akıl almaz çelişki.
Yalvararak bakmıyor gözüm eskisi gibi Zamanı çoktan geldi ve hatta geçti bile Gerçi, bahar zamanı dağılsam da ekseri Bu kez toplanmalıydım azalmışken gaile
Önceki halim olsa kendine hiç aldırmaz Şimdi, seni andıran serzeniş bile yasak Can bize emanetse ki bu şüphe kaldırmaz O halde en güzeli hıyanetten ıramak
Cismimle alâkasız sözler yolundan saptı Dudağım gülsün diye dosta düşmana karşı Kimse görmeyecek ya içte kıyamet koptu Utanmasam, figânım nasıl inletir arşı.
Ömrü ziyan edecek kadar uzun mu yaşam Huzur bulamadığım gönülde yokum dersen Kabulü zor olsa da yüreğim anlar meram Giderim gitmesine, peki sen ya özlersen......... ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_YA ÖZLERSEN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_YA ÖZLERSEN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benimle bağdaşmayan sözler yolundan saptı Dudağım gülsün diye dosta düşmana karşı Kimse görmeyecek ya içte kıyamet koptu Utanmasam, figânım nasıl inletir arşı.
Ömrü ziyan edecek kadar uzun mu yaşam Huzur bulamadığım gönülde yokum dersen Kabulü zor olsa da yüreğim anlar meram Lâkin sonra giderim, olmaz da... Ya özlersen….
Baştan sona çok güzeldi de son iki kıtada bittim Nüs'üm...Gerçekse sevgi özlenir....Sevgilerimle arkadaşım...tebrik ederim.