Sevdiğim, Bahar yağmurları mevsimi …Geldi de geçiyor bu elden Yapraklar koşuşuyor hâlâ Kurumaya yüz tutmuş …Çimenlerin üstünden Amaçsız bir kaçış bu Öylesine… Amansız… İçimi titreten, …Yüzümü yakan bu lanet yelden! Uçuşuyor da uçuşuyor cancağızım Sapsarı gazeller uçuşuyor, Bahçeler, yollar boyunca Ve sonra… Ve sonra, yüreğim burkuluyor birden Radyodan yükselen sesle, usulca… Sevdiğin o şarkıyı duyunca…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O ŞARKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O ŞARKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdiğim, Bahar yağmurları mevsimi …Geldi de geçiyor bu elden Yapraklar koşuşuyor hâlâ Kurumaya yüz tutmuş …Çimenlerin üstünden Amaçsız bir kaçış bu Öylesine… Amansız… İçimi titreten, …Yüzümü yakan bu lanet yelden! Uçuşuyor da uçuşuyor cancağızım Sapsarı gazeller uçuşuyor, Bahçeler, yollar boyunca Ve sonra… Ve sonra, yüreğim burkuluyor birden Radyodan yükselen sesle, usulca… Sevdiğin o şarkıyı duyunca…
KHO Ankara, 31 Ekim 1999 Ali ASAFOĞULLARI
Şiir ve yorum mükemmeldi severek okudum Usta kalemi engin yüreği alkışlıyorum Kalemin susmasın ______________________________Saygılar selamlar
Radyodan yükselen sesle, usulca…
Sevdiğin o şarkıyı duyunca…
O nu bize hatrlatan herşeyde yanarken yürek
O başkasına yanıyor duyduğu şarkılarda :((
koca bir offf çektim kaleme doğru savurdum
kutlarım saygımla şair.