Bir yüzün karanlıksa diğer yüzün ışıktır Sen beni kör mü sandın ey riyakar deniye. Ancak gafil olanlar iki yüze aşıktır Gösterilen itibar bilmiyorum neyine?...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNYA. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNYA. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yüzün karanlıksa diğer yüzün ışıktır Sen beni kör mü sandın ey riyakar deniye. Ancak gafil olanlar iki yüze aşıktır Gösterilen itibar bilmiyorum neyine?...
Aşkta menzilin adresini yalın gösteren koca bir şiir okudum üstadım kutluyorum. Fazla söze gerek yok kabilinden bir yargılama idi...
Eskiler muhannet derlerdi. Muhanete muhtaç olmak, ya da olmamak.
Muhanet yüzünden, daha çok yoksulluğu gören insanlar, mala mülke daha çok tamah ediyorlar. Sanki daha fazla dünyalığın olursa itibarın artıyor gibi. Öyle de oluyor.
Teşekkürler ablam; dünya malına itibar ettikçe insanlar, insanlıklarını kaybediyorlar.Dünya hep kandırıyor insanları... Bakıyorsun bir yanı ışık bir yanı karanlık...Sanki ben riyakarım bana inanmayın der gibi bir hali var o görüntünün... Saygılar bizde abla...
Abi hani denir ya dünyaya güvenme; dünya alçaktır, insanı kandırır aldatır diye...Şöyle düşündüm de, bir benzetme yaptım...Ya hu dünya zaten iki yüzlüye benziyor...Her zaman için bir tarafı ışık bir tarafı karanlık...Yani resmen bana güvenmeyin ben riyakarım diyor sanki...
Sayfalarla yorum yazılsa yeridir bu dörtlüğe.
Kutluyorum usta kalemi.
Saygılarımla...