Alıcı kuş misali, uçarken hükmet göze Gören bir daha dönüp, gıptayla baksın sana Ayinen olsun işin, gerek kalmasın söze Senin için çarpacak bir gönül yetsin sana.
Sevdanın meydanını, oynaşlara bırakma Riyakar mecralara, asla meyledip akma Garip bir gönle girip, sevdanın od’u yakma Bülbül yarenin olup, nağmeler ötsün sana.
Nefsine köle olup, harama el uzatma Fitne sözüne kanıp, mazluma dil uzatma Kadir bilmeyen yâre, mis kokan gül uzatma Mutluluk demlerinde, ocaklar tütsün sana.
Gönül cenderesinde, erit kini, nefreti Özüne paye eyle, sevgi ile şefkati Vermesin Yaradan’ım sevenlere firkati Melekler derdi alıp, huzuru satsın sana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir gönül yetsin sana. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir gönül yetsin sana. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ahmet hocam şiir çok güzeldi keşken bir kıta daha olsaydı hani derler ya tadı damağımda kaldı:) çok beğendim yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Bir nara donustu
Bir can oldu oze
Bir hara donustu
Tebrikler
Tesekkur ederim Siire
Nice Siirle
Saygilar yazan Usta Kaleme.
YAŞAYANKELİME tarafından 4/27/2014 3:21:55 PM zamanında düzenlenmiştir.