Doğunca nadide, suçsuz masumdun, Sevgiyle kurulmuş, bir dünya umdun, Kem talih tüketti, sanki bir mumdun. Bağrında dikenler, sen bülbül çocuk, Hicranla şakımak, yetsin, gülçocuk.
Annenin göz nuru, candın umuttun, Ne kadar huzurlu, ne çok mesuttun, Sevinmek arzundu, hepten unuttun. Güneştin parlardın, şimdi kül çocuk, Yeniden aydınlat, sönme gülçocuk.
Taze bir çiçektin, misk kokan tendin, Hayattın neşeydin, şekerdin şendin, Tarumar bedenin, yıkık kalp bendin. Biz hüzün yaşattık, kahır zül çocuk, Dikendik goncana, battık gülçocuk
Kimisi bal yemez, kaymaktan bıkar, Senin hep karnın aç, dilenmek yıkar, Elemden çağlayan, yaşlar yüz yıkar. Hak ettik küs bizden, kız üzül çocuk, Tebessüm etme hiç, ne de gülçocuk.
Tozpembe hayaller, kurmuştun hani, Düştüğün meşakkat, deryadan gani, Küçükken büyüttü, gam mihnet ani. Yat köprü altında, kork büzül çocuk, Görmeyen âleme, boş ver gülçocuk.
Çektiğin dert keder, sansaydın rüya, Masum bir prenses, olsan sen güya, Mesut’um deseydin, dalsan uykuya. Körpecik bir kuşsun, uç süzül çocuk, Uyansan ağlarsın, kalkma gülçocuk.
Mesrur ol mutluluk, koşsun çağrına, Tadarsan merhemdir, her bir ağrına, Mihnetten yorganlar, batar bağrına. Melekler öpsünler, örtsün tül çocuk, Yaşarken üzgündün, düşte gülçocuk.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğinize yüreğinize sağlık olumlu ve umut vari telkinler güzel bir anlatı, değerli dost kaleminiz çağlasın baki selamlar. dinlemesi güzeldi kutlarım sen çocuk
Merhaba Hayrunnisa hanım, hoş sefa geldiniz...Yorumlarınızla her zaman olduğu gibi dizelere etkileyici duygular yüklemişsiniz :İlgi ve zahmetleriniz için memnuniyetimizi bildiriyoruz...Önce eşim seslendirmenizi paylaşmış...büyük sürpriz oldu bizim için ...Yüreğinize, emeğinize sağlık...Birlikte teşekkür ediyor, sağlıklar mutluluklar diliyoruz...
Öylesine etkileyici bir şiir okudum ki, kızgın bir hançer biçimi yakıp yakıp geçti içimi. Yürekten kutluyor, saygılar sunuyorum. Var olsun o duyarlı yürek, o engin, o zengin ruh; o usta kalem.
Kimisi bal yemez, kaymaktan bıkar, Senin hep karnın aç, dilenmek yıkar, Elemden çağlayan, yaşlar yüz yıkar. Hak ettik küs bizden, kız üzül çocuk, Tebessüm etme hiç, ne de gül çocuk.
Ellerine yüreğine sağlık değerli toprağım yürekten kutluyorum o güzel yüreğini..Keşke herkes yürekten benimsese bu duyguları..Ve riyakarca davranmasalar ne dünyaya ne kardeşliğimize nede ülkemize..Sevgilerimi bıraktım bu sıcak duygulara
çocuk üzerine kaleme alınmış,sevgi muhabbet ve duygu dolu buruk anlamlı zarif bir hece şiiri. Çocuklar bir ülkenin geleceğidir. Kimileri çocuklarını en nadide yerlerde okullarda saraylarda büyütürken kimileri köprü altında büzülür. Ve o ülkede huzur beklenir.. saygılarımla
acımasız dünyanın en masum hedefleri çocuklar bilselerdi acaba ateş çemberi bir dünyaya doğacak gelmek istemezdi emin olun günahsız melekler bu hunhar dünyaya hasas yüreğe selam olsun dilerim bu acımasızlık tez zamanda son bulsun hoşça kalın
Keşke tüm çocuklar gül çocuk güller gibi olsalar...Tebrikler, selamlar.
Karakalem çalışmanız muhteşem. Sevgiler...