Nekahet dönemini zorlayan hasta gibi Say ki birazcık naza ve hoş sözüne açtım Esasen ben değil de içimdeki şu sabi Yalvardı da, derdimi o yüzden sana açtım
Hatır için çiğ tavuk yenir diyorlar fakat Her dem gönül alamam ağlamayı öğrensin Yaşarken sevinç gibi hüzün de ayrı bir tat Acıyla ciğerini dağlamayı öğrensin.
Dillenen tek sözümde bir mânâ yoksa eğer Affet haklılık payı istemek kim, ben kimdi Yine de ölçülemez sana verdiğim değer Hatırım varsa düşün zira durum vahimdi
Omzuna ihtiyacım olsa da söylemedim O kırgın ruh halimle harfler dahi kekeme Hem de söze ne hacet O beni anlar dedim Yeniden yapılanır gamzemde gülümseme
Oysa sen, ben değildin bunu görebilseydim Yaralanmış yüreğin öznesi ben olmazdım Çaldığım zamanları geri verebilseydim Şimdi zembil dolusu borç içinde kalmazdım....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_AFFET_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_AFFET_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat böyle her şeyin zamanı varmış. Bazen acıdan geçermiş bütün yollar...Hüzünler değil midir böylesi güzel şiirler yazdıran.Nüs'üm yürel sesin solmasın arkadaşım hep yaz sen...Çok sevgiler tebrikler...
Evet şair keşke, o kaybedilen çalınan zamanlarımızı yerine koyabilseydik , belki de aynı hatalar tekrarlanmazdı... Zaman hepimize de bir şeyleri öğretir , faturasını da en ağırından keser sonunda...
Omzuna ihtiyacım olsa da söylemedim O kırgın ruh halimle harfler dahi kekeme Hem de söze ne hacet O beni anlar dedim Yeniden yapılanır gamzemde gülümseme
en çok burayı sevdim, bu eşsiz şiir içinde... bazen öyle olur ki başınızı bir omza yaslamak her şeyden öte size ihtiyaç olur.. başınızı omzuna yaslayacak birini bulmak, ya da dediğiniz gibi o hissinizi anlayacak biriyle olmak...
şiir için kelimelerim kısır kaldı... güzel yüreğinizden şair damlaları hiç eksik olmasın... kaleminize sağlık...
Düşündüm gizlenip mabedime; Bıyık altı gülen canları gördüm, Taif’in dar sokaklarında, Sevgiliye düşen taşları gördüm.
Düşündüm gizlenip mabedime; Yakubun elinde bir gömlek gördüm Denizlerin ortasında yalınız, Yunusun karnında Yunusu gördüm.
Biz ki alışmışız rahat kulluğa, Dikeni batınca gülü biçmişiz. Oysaki sabırdan su kat toprağa, Çünkü bu sevdaya yemin içmişiz.
dünkü şiirinin üstüne yazdığınız bu şiir var ya fevkalade. aslında ben bunları da salt şiir olarak görmüyorum. o dipten gelen duygu selini bize ulaştırabilme becerisi. tabi bu da durduk yere olmuyor, şairlerin canı acımazsa güzel şiir yazamazlar. her bir mısra mesaj taşıyor. selam saygı vedualarımla. size dua edeceğim.
Oysa sen, ben değildin bunu görebilseydim Yaralanmış yüreğin öznesi ben olmazdım Çaldığım zamanları geri verebilseydim Şu anda ödenmemiş borç içinde kalmazdım....
muhteşemsin can güzeldi anlatımın güzeldi gönül sesin sagı sevgimlesin
Oysa sen, ben değildin bunu görebilseydim Yaralanmış yüreğin öznesi ben olmazdım Çaldığım zamanları geri verebilseydim Şu anda ödenmemiş borç içinde kalmazdım....
HAYAT BU . BORCU VAR DÜNÜN BUGÜNE: Alkışladım sadece güzel dizeleri