Yersizmiş dedim yersiz kalbi kemiren şüphe Her işte bir art niyet aramak da niyeyse Ben de böyle biriyim içte hep bir endişe Zira takat mi kaldı hüsranla uğraşmaya Bet beniz atmış halde kaş çatıp dolaşmaya
Hiç kimseden beklentim yok desem yalan değil Ufacık kuşkun varsa yansın tutuşsun bu dil Son raddeye gelmeden gıkım çıkmaz bunu bil İmkân olsa her şeyi bir başıma yapardım Ve bir çıkar yol bulup ilk oraya sapardım
İnsana itimadım günbegün azalırken Dimağım allak bullak hayatı baz alırken Şu riyakâr dünyadan usulca süzülürken Serde bedbaht düşünce teke tek savaşsa da Fikrimi kim bilecek benimle uğraşsa da
Cihanı dar eyleyen zalime yâr oldukça Yardıma muhtaç iken istemek zor oldukça İki göz, bir serâbın peşinde nâr oldukça Er geç hatırlayacak bir insan olduğunu Göz alıcı renklerde nasıl kaybolduğunu
Pişmanlıkla boğsam da lisanı her yorumda Sözlerim kifayetsiz kalıyor şu durumda Bi-çare sallanırken o mel’un uçurumda Merhamet ummaz iken sen dâhil hiçbir kuldan Sımsıkı kavramıştın bir anda iki koldan.
Henüz çıkmayan candan umut kesilmez sözü Eyleme dökülmeden avutmamıştı özü İçim gam yemeyecek gördüm ya artık düzü Ve nihayet bana da uğradı bak itibar O anda firar etti dudağımdan intizar.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_İTİBAR_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_İTİBAR_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cihanı dar eyleyen zalime yâr oldukça Yardıma muhtaç iken kapıdan kovuldukça İki göz, bir serâbın peşine takıldıkça Er geç hatırlayacak bir insan olduğunu Göz alıcı renklerde nasıl kaybolduğunu
..........................................................Emeyine yüreyine sağlık mükemmeldi selam saygıyla...
Beklentiler nedense hep hayal kırıklığı yaşatır...Çünkü, gerçekler hayallerimiz kadar güzel olmuyor...Bir elinde kalanlara bakarsın birde o eşsiz hayallerine ve görürsün arada dağlar kadar fark vardır... Bu yüzden bazan hayatı oluruna bırakmak gerekiyor. Nasıl dönerse dönsün artık saatler, öyle ya sonuç yine aynı...Yine gerçekler galip, yenilmiş hayallerimiz...
Ondandır, insanın takatı kalmıyor ki, deli taylar gibi koşasın hayallerin peşinden...Bazı masallara nasıl bitersen bit, benden bu kadar diyebiliyor insan...
Kendini arayan ve sapasağlam bulan bir şiirdi...Yüreğe, kaleme esenlik...Saygılarımla...
Hıhhh...acil yakın ya ona güveniyorsun sen. Ya biz ne yapalım canım. Şkaydı tabii de. Mükemmeldi şiir. Alacağımız çok şey var satırlar da. Kutlarım Nüs,ümmm.
Bugün iki mükemmel şiir okudum ve tabi ki birini sizin sayfanızda okumak en büyük mutluluk aba. Kalemleriniz hiç susmasın. Yüreğinize sağlık. Selam ve duamlasınız. Saygılarımla.
ahhh can kuşum vurdun yüreğimden hemde bukadar bi çaryken yüreğim..ama sen yinde kalbindeki iyi niyetni hiç bozma lütfn zalimleri hiç bitmez bu dünyaının intizarın kalsın yine dudağının arında korkarım hem diledki ahtan ve kalpteki günahtan..sevgiyle kal güzel dost selmalr olsun en derin sevgilerimle kutalrım...
Henüz çıkmayan candan umut kesilmez sözü Eyleme dökülmedenı avutmamıştı özü İçim gam yemeyecek gördüm ya artık düzü Ve nihayet bana da uğradı bak itibar O anda firar etti dudağmdan intizar.....
güzel anlatmış gönül sesini dizelerde saygımlasın can
Yardıma muhtaç iken kapıdan kovuldukça
İki göz, bir serâbın peşine takıldıkça
Er geç hatırlayacak bir insan olduğunu
Göz alıcı renklerde nasıl kaybolduğunu
..........................................................Emeyine yüreyine sağlık mükemmeldi selam saygıyla...