NEKROFOLİNe kadar da ölüsever oldunuz, Şiirleriniz hep ceset kokuyor, Yaşamınız bir ölüye tutsak, Fikirleriniz, cesetlere endeksli. Ölüler suskundur. Siz bu yüzden onları seversiniz. İtiraz kabul etmeyenler, Evde ne besler bilirsiniz. Neden ölülere sığınıyorsunuz, Kendiniz olun, Bu kadar yoğun; kan şiirleri niye ki. Ve inanın, Bir kez de siz öldürüyorsunuz, Sözün kurşunlarıyla. Selahattin Cansız |
Kendiniz olmasi varken
niye suslenmiyor kan disinda renk tonlariyle
Ve inanın,
Bir kez de siz öldürüyorsunuz,
dunyasi darken
Sözün kurşunlarıyla.
tur turev final olsa daha hos olurmustu isede..
siz cok guzel cilek topladiniz krema hazirladiniz..
muhtevaniz en iyi malzeme.. ama bir sepetiniz yok..
soyle sekil.. cicili bicili bir karamursel sepetiniz yok..
kesekagidina doldurdunuz..
malzeme muhteva.. ezildi..
bu neden ile.. hece aruz yerine serbest tercih edildi ise..
konik.. sozcuk kesimi.. yontumu.. kopru atimi..
konson vuayyel alegorisi ile. ses armonikasi bib bab bup.. bamburleydi bamburleydi.. cap cup.. cap cup diyoruz..
.
yuzde elli muhteva vu fikir angaje didaktik nush.. yuzde elli sekil harmani.. diyoruz..
ancak ve ancak.. ehli olundumu..
bu hali ile bile..
ali tavsancioglunun.. nekrofilik siiri.. romali mualladan sonra.. en harika siir diyebilirim..
siir emektarlarinin hakkinin yendigi.. gunun seckisi diye.. zirva yiginlarina canak tutulup..
saksaklamaz isen beni..
alkislamam.. gorursun ebeni..
mentalitesi icre.. degeri anlaslamasa bile..
tokatli yozgatli sivasli.. kalemsiz mi kaldi.. parmagina yazar.. yine yazar..
mutesair ne yazar.. sayeleri turk siiri tukeniyor azar azar..
bu vesile ile de.. bu ozgun.. srrbest mustezati kutlar..
her ne kadar..
merhum mevtalar.. kendini savunamaz.. saygi rahmet ile anilmasi gerekir zevat ise de..
esas rahmete muhtac biziz.. yat kalk olu ile.. dirisi olmaz ilerisi yok.. yasarken olmus...
edebi baglam.. gogolun.. ihtiyarligi omrunun en cimrisi olmus..
ihsan kadar.. siir sofrasi nur yuzlu siir koyamaz.. yasar olu sairlerimiz..
vu dahi uyur gezerlerimizd de saygilarim ile..
kaleminiz kutlar.. tebrik ederim.. yurek ses susmasin..
Can Huseyin tarafından 4/17/2014 12:35:53 PM zamanında düzenlenmiştir.