(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teknik olarak her zamanki gibi son derece başarılı. İçerik olarak geleneksel anlamda caminin içine gizlenmiş bir kilise ikiyüzlülüğün gösterilmesi açısından etkileyici. Ancak günümüzde caminin kiliseden kilisenin camiden pek farkının olduğunu düşünmüyorum. Her iki anlayış da günümüzde aynı politikayı güder. Eşcinsel evliliklere karşı duruş, çocuk aldırma, okullardaki dinden uzak eğitim vs.vs.vs her noktada hemen hemen aynıdırlar. Ve malesef, her ikisi de özünden çooook uzaklaşmış, etkisini çoktan kaybetmiş.
maddiyat enfeksiyonuyla garip kalmış dualar her yerde açık ama görünmez şeytani radar hep kalacak gibi aldanmışız dünya ihtişamına bizi birlik olmaktan çıkarmış itibarsız aldanışlar
plissé , papyonundaki ince plisseye kadar inceliği görebilmek, yazabilmek ve de kalemini bu kadar inceliklle kullanmak. Derviş hırkasını giyebilmek her kula da nasip değildir, önemli olan içimiz ve dışımızın aynı güzellikte olabilmesi.
İki dizeye kitap yazılır değerli Sabiha öğretmenimiz, kaleminizin izlerine her sayfanıza hayranlığımla ...
"plissé" nedir bilemedim fakat hem iki misra hem derin anlam ve özellikle gerktigi icin yabanci sözcük kullanilmasina ramen rahat anlasilan Usta ürünü siir...