(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAVAŞLARA İNAT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAVAŞLARA İNAT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin Şiirim diyen, Şiirlerini severim ben Oya Şairim.
Bilir misin ki, Dünyanın en zor tohumudur "zeytin çekirdeği." Demek ki Dünya da Barış o kadar önemli ki, nereye baksak bir zeytin dalı çıkıyor karşımıza.
"RAZIYIZ. Diyorlar, zeytinin büyümesine YETER Kİ DÜNYA DA BARIŞ OLSUN."
Sevgili Davidoff, ne güzel bir yorumdu yorumunuz..Yeter ki Dünya da barış olsun , sevgili dostum yüreğine sağlık harikasın... Sevgimle çook teşekkür ederim...
Bir zeytin dalı ekeceksin Güneşe doğru boy veren Savaşlara inat Dallarında kuşlar cıvıldayan Gölgesinde oynayan Siyah beyaz sarı Çocuklar!
Anlatılmak istenen ne varsa hepsi üç beş dizede çok anlamlı bir şekilde dile gelmiş. Kısa ve öz.İşte hepsi bukadar.Çok beğendim Oya Hanım. Kaleminiz var olsun.Sevgiler.
Hanımefendi; zeytin dalı, Nuh Tufanının bitişinde güvercinin getirdiği ilk müjdedir. Zeytin ve ürünleri kutsal kitapların seçkin saydığı ürünlerdendir. Barışı dilemek öncelikle her ananın sonra da tabii ki her insanın ortak dileğidir. Ancak, yazılı tarihimizde de dünyada savaşsız geçen yıl sayısı ne yazık ki yalnızca 250 yıldır. Zeytin dalını uzatmak ne kadar insani ise; ne zaman ve nasıl çıkacağı belirsiz savaşa millet olarak hazır olmak da bir o kadar insanidir. Güzel dileğinize candan katılıyor, tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
Önce çocuklar ölür, en çok çocuklar ölür, en büyük hedef onlardır hep Zira onlar bir toplumu yarına bağlayan yollardır. O yolları kesebilirseniz toplumu yarınsız bırakırsınız. Yarını olmayan insanı alt etmekte daha kolaydır her zaman. Hoş imgeler. Güzel bir vurgu. '' ÇOCUKLAR ÖLDÜRÜLMESİN,ŞEKER DE YİYEYBİLSİNLER'' dileğiyle
Günaydın sevgili Oya?ne güzel bir temenni Bu günlerde insanlığın en büyük sorununa değinmiş olduğunuz tema. Inşallah tanrım duyar bu güzel mesajı hoşça kal canım sevgiler