Kır dök zaten neyim kaldı benden başka Aşk dedin aşkım dedin Nefrete dönüştü aşkımız zamanla Hadi öyle olsun sen yine kır yine parçala Ben güçlüyüm Kazanırım nasılsa? Belki darbeler içinde yürürüm ama Daha emin adımlar atarım...unutma....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜÇ GÖSTERİSİ ACI ÖTESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜÇ GÖSTERİSİ ACI ÖTESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam öyle zor öyle ağır ki sevdalarda darbe alıyor zamanla.. Gün geliyor özlemler büyüyor içimizde.. geçmişe dönüp bakmak canımızı yakıyor.. Yalnızlık işte bu anlarda daha çok hüzün taşıyor güne yüreğe.. Çok güzel bir şiirdi. Kutluyorum içtenlikle. Saygılar..
Kır dök zaten neyim kaldı benden başka Aşk dedin aşkım dedin Nefrete dönüştü aşkımız zamanla Hadi öyle olsun sen yine kır yine parçala Ben güçlüyüm Kazanırım nasılsa? Belki darbeler içinde yürürüm ama Daha emin adımlar atarım...unutma.... Hilal Gülşen (miraysu)
Dik duruşunu kutluyorum üstad Yüreğin var olsun __________________________________Saygılar
Tecrübe, Zararı kilitler... "Güç gösterisini" Un ufak eder... Tecrübe, Zararı karla öder... Tercübe sahibi olmaya, Bir tek "Acı" bile yeter... Tercübe, Yanlış adımı geri teper... Ve tercübe, Sahibini de tecübe eder...