(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O BANA YETER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O BANA YETER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli andelip kardeşim ne de güzel yorumlamış sağolsun... Sevgili kardeşime bu güzellikleri yazdıran yâri ile ömür boyu sağlık ve mutluluk içinde yaşamasını dilerim... Yüreğine sağlık değerli kardeşim. Mükemmel bir sevda ve vefa var dizelerde... Sağlıkla esen kalınız.
Şiiriniz kafiye örgüsü yönüyle gayet güzel. Akıcı ve duru bir üslubunuz var.Şiir estetiği bakımından da dilde çok hoş bir tat bırakıyor. Şiirinizdeki duygu yüklü mısralar bizlere bir tatlı su berraklığında güç verdi. Bazı mısralar bizi aldı götürdü başka diyarlara... Bazen gözümüz doldu, bazen içimiz sızladı, bazen öfkelendik ve gerilime geçtik . En çok ta son dörtlüğünüz vurucu olmuş.. Sanki duygu ve ifade yorunluğu bu dörtlükte toplanmış gibi.. Sevdalı gönüller bir gün birleşir Kuru dallar açar, çiçek yerleşir Rahmete gark olur, aşkım gürleşir Kurgusu yürekte o bana yeter. Tebrikler sevgili hocam kutlarım.. selam ve saygılarla..
Gönül diliniz hiç susmasın dilerim.
Selamlar,sevgiler...