Alnına düşürme hicran telini Başkası sarmasın narin belini Visalle tutarsam eğer elini Sönmesin özünün harı sevdiğim... Hüzün Şairi: N Y
DOĞANAY’ım derim gurbet ellerde Bir Türkü söylerim şimdi dillerde Yeşil ördek gibi mavi göllerde, Çatlasın kısrağın arı sevdiğim...DOĞANAY..
Görmedim ben senden en küçük vefa. Hep kahır, hep elem, her türlü cefa. Yine de söylerim bin kez, bin defa. Ömrümün varısın varı sevdiğim...Sami Biberoğulları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mutluluğa sürgün dizelerdi Yaşamak bir yangın yerinde yaşamak aşk temennisi ise bu yangında yüreklere düşen nisan yağmuru öyle ılık öyle umuda sevdalı ....
yüreğe kelama kalleme hürmetle selamlarımla ahmet hocam.....
kedicik misali sinerek geldi sayfaya :))) ne çok şiir kaçırdım bir ay boyunca hepsini zaman buldukça okuyacağım ama sizin sayfanızı ihmal ettiğimi düşünmeyin hocam... sınav bitti Allaha şükür artık sizlerleyim ve inşallah kaçan şiirlerinizide okuyacağım teker teker...
yorum mu...
sizin gibi usta bir kalemi acemi bir kalem sadece tebrik edebilir diye düşünüyorum
her zamanki gibi mükemmel dizelerdi saygılarımla kutluyorum
Hasta yüreğimin zarı sevdiğim.
Sevdalısına sevdalıydı dizeler, çok çok güzel, tebrik ederim mahir kaleminizi saygılarımla hocam..