(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Olsa da Olmasa da şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Olsa da Olmasa da şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahh “serçeler” “yurt” “sadık” Yine de bir gün serçeler de üşürler..."
aşksızlığın..sevgiden uzak kalmanın...sevdada ölmenin dayanılmaz sancılarını yaşar insanoğlu...belki kalbi atar ve nefes alır ama,gel de ona sor aşksız yaşamanın insanı ne halden,hangi hallere soktuğunu...
rahmetli Oktay Akbal'ın "Aşksız İnsanlar"adlı hikayesinde görmüştüm,aşka sahip ve aşksız insanların fiziki ve ruhsal portresinin betimlendiğini...aşk,can,kan,hayat ve yaşam şevki bağışlar insan ruhuna...aşkla tutunuruz hayata ve geleceğe..ah aşk..ah aşk,nelere kadirsin sen...kadir kıymetini bilenlere sunarsın sonsuz bir huzur ve saadet...Ve,serçeler de üşür...sanırım aşksızlıktan...
tebriklerim,aşka dair dizelerinizdeki betimlemelerin gerçekle örtüşmesindeki güzel tespitlerinizedir...selamlarımla..
Üşürmüş insan
İşte bu yüzden vakitli vakitsiz
Ölürmüş insan
"Uykusuz gözler"
"Soğuk cesetler"
"Yurduna sadık serçeler"
"Sisli gökyüzü"
"Buğulu cam"
AŞK ?
Ahh “serçeler” “yurt” “sadık”
Yine de bir gün serçeler de üşürler
güzeldi anlatım güzeldi gönül sesiniz
saygımlasınız