(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir "özlem" bu kadar güzel anlatılabilir... ama boynunuzu bükmeyin, acılara gömmeyin ruhunuzu... yaşanmışlıklar acı da olsa yaşanmış olduğu için minnet duymalı belki de insan... bilmiyorum benimde kaybımdan dolayı mıdır sanki içimde birşeyler sızlıyor şiirlerinizi okudukca. yüreğinize, duygularınıza sağlık. sevgi ve saygılar
Harkulade, çağdaş bir Cumhuriyet kadını olarak közlenen yüreğinizi kutluyorum Dugularınız adeta, pınar olup, Denizlere, Deryalara, hatta , Okyanuslara akmış Çok güzel Saygın bir emek Duyarlı yüreğinizi kutluyorum Gönül dostu Saygın yürek Saygılarımla efendim....
Selam ile , arayış , kaybettiklerimizi takib eder sanardım hep . Ama ben hiç görmediğimi ,tasvir dahi edemediğimi arıyorum uzun zamandır ve ne ilginçtir ki arama fiilini hep denizli cümlelerde kurarım ben de. Acaba su burcu olmamın bir etkisi olabilir mi:) ... Bilinçli ve sonuç verecek kadar seviyeli bir arayış ile aramak diyorum yüreğinizi O'na emanet ederken . Şair dostum notunuzda telif hakkını hatırlatmışsınız , ne yazık ki o duruma geldik aslında herkes bilmeli ve sindirmelidir ki bir eser hangi kalemden çıkmışsa onun sahibine aittir ve intihal resmen adice affedilmez bir hırsızlıktır . Notunuzla güzel bir mesaj vermişsiniz Niltürk hanım , sevgiyle kalın.
ama boynunuzu bükmeyin, acılara gömmeyin ruhunuzu...
yaşanmışlıklar acı da olsa yaşanmış olduğu için minnet duymalı belki de insan...
bilmiyorum benimde kaybımdan dolayı mıdır sanki içimde birşeyler sızlıyor şiirlerinizi okudukca.
yüreğinize, duygularınıza sağlık.
sevgi ve saygılar