Zaman dursa,saatler çalışmasa, Ve ben yaşamasam ne olur… Seni hiç düşünmesem, Gözyaşlarım akmasa, Kalbim sızlamasa ne olur… Hep mutlu ve seninle olabilsem, Seni her an,her dakika görebilsem Ne olur… NİLTÜRK(N.H)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman dursa,saatler çalışmasa, Ve ben yaşamasam ne olur… Seni hiç düşünmesem, Gözyaşlarım akmasa, Kalbim sızlamasa ne olur… Hep mutlu ve seninle olabilsem, Seni her an,her dakika görebilsem Ne olur…
"SON BİR KEZ" diye insanın haykırası geliyor ama... belki bir gün o yerde senin beni karşılayacağın yerde! bekle, elbet geleceğim dediğim yer ve sen orada beni bekleyeceksin biliyorum ... dercesine,kalemine yüreğine sağlık.
Zaman dursa,saatler çalışmasa, Ve ben yaşamasam ne olur… Seni hiç düşünmesem, Gözyaşlarım akmasa, Kalbim sızlamasa ne olur… Hep mutlu ve seninle olabilsem, Seni her an,her dakika görebilsem Ne olur…
ne olurdu herşey bir rüyadan ibaret olsaydı ne olurdu kör olsaydı gözüm seni görmeseydim ne olurdu ve ne olurdu g
güzel dizelerdibe şairim en içten dileklerimle kutluyorum.........
Zaman dursa,saatler çalışmasa, Ve ben yaşamasam ne olur… Seni hiç düşünmesem, Gözyaşlarım akmasa, Kalbim sızlamasa ne olur… Hep mutlu ve seninle olabilsem, Seni her an,her dakika görebilsem Ne olur…
Acaba iyi mi olur ? Tartışmak lazım.Bazen sevenleri,sevilenleri özlemek insanlar için bir deneme safhası oluyor. Bekle ve gör misali.Ama siz yinede düşündüğünüz gibi hep beraber olun.Dizelerinizi kutlarım.RABATLI
Görmek istenilen özlenilen kişiyi sürekli görebilmiş olsaydınız bu gün bu şiir meydana gelmezdi,özlemler hasretler değilmi insanları böyle güzel eserler meydana getirmesini sağlayan.
Zaman dursa,saatler çalışmasa, Ve ben yaşamasam ne olur… Seni hiç düşünmesem, Gözyaşlarım akmasa, Kalbim sızlamasa ne olur… Hep mutlu ve seninle olabilsem, Seni her an,her dakika görebilsem Ne olur… Yüreğinize sağlık... Keşke sevdiklerimizin yanında zaman dursa... Tebrikler...
Zaman dursa,saatler çalışmasa, Ve ben yaşamasam ne olur… Seni hiç düşünmesem, Gözyaşlarım akmasa, Kalbim sızlamasa ne olur… Hep mutlu ve seninle olabilsem, Seni her an,her dakika görebilsem Ne olur…
Harkulade, çok içten çok samimi, Duygu yüklü Bir AŞK şiiri okudum, çok beğendim Saygın bir emek Kutlarım Seven yüreğinizi Gönül dostu Saygın yürek İyiki varsınız Saygı ile efendim....
Ve ben yaşamasam ne olur…
Seni hiç düşünmesem,
Gözyaşlarım akmasa,
Kalbim sızlamasa ne olur…
Hep mutlu ve seninle olabilsem,
Seni her an,her dakika görebilsem
Ne olur…
"SON BİR KEZ" diye insanın haykırası geliyor ama...
belki bir gün o yerde
senin beni karşılayacağın yerde!
bekle, elbet geleceğim dediğim yer
ve sen orada beni bekleyeceksin biliyorum ... dercesine,kalemine yüreğine sağlık.