((((((((((((((((KALBİMDE SEN,AKLIMDA SEN ))))))))))))))))))
Eski zamanlardan kalan anılar salkım ,salkım ağaçlarda, Yapraklarda yağmur damlaları, Bir şarkı dökülüyor dudaklarımdan, <kalbimde sen,aklımda sen varsın>
Sokakların boşluğu içime dokunuyor, Birlikte olsak gezdiğimiz yerlere gitsek, Yine ellerimi tutsan, Gözlerime bakıp seni seviyorum desen, Senin gözlerinde mahkum edilen aşkımı görsem.. Birlikte söylesek şarkımızı, <kalbimde sen,aklımda sen varsın>
Üşüyorum ,yalnızım, Çisil çisil yağıyor yağmur bahçeme, Bizi koruyan melekler, İkimizi bir araya getirecekler biliyorum..
Koşulsuz sevdim ben seni, Her şeyimdin benim, Sevdiğimdin,aşkımdın,prensimdin,
Kimbilir şimdi nerelerdesin,hangi uzak kıtanın bir şehrindesin, Bense kocaman bir boşluktayım, Sana anlatmak için hikayemizi yazıyorum, İtaraflarla dolu hikayelerim, Seni görünce nasıl titrediğimi, Sana aşık olmaktan korktuğumu Yazıyorum hepsini yazıyorum… şarkımızıda <kalbimde sen,aklımda sen varsın> YAZIYORUM..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
((((((((((((((((KALBİMDE SEN,AKLIMDA SEN )))))))))))))))))) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
((((((((((((((((KALBİMDE SEN,AKLIMDA SEN )))))))))))))))))) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yapraklarda yağmur damlaları, Bir şarkı dökülüyor dudaklarımdan, <kalbimde sen,aklımda sen varsın> ============================= Bir şarkı her zaman dökülür Yüreğim sensiz hemen sökülür Martılar uçar dizlerde ölür Kalbimde sen ruhumnda sen varsın. Tebrikler .. Yüreğinize sağlık..
Kimbilir şimdi nerelerdesin,hangi uzak kıtanın bir şehrindesin, Bense kocaman bir boşluktayım, Sana anlatmak için hikayemizi yazıyorum, İtaraflarla dolu hikayelerim, Seni görünce nasıl titrediğimi, Sana aşık olmaktan korktuğumu Yazıyorum hepsini yazıyorum… şarkımızıda <kalbimde sen,aklımda sen varsın> YAZIYORUM..
Senin gözlerinde mahkum edilen aşkımı görsem..
Birlikte söylesek şarkımızı,
<kalbimde sen,aklımda sen varsın>
ne güzel duygusu var..ne hoş hisleri var bu şiirin..!
sevgisaygı