(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üç beş gündür gelemedim deftere, ayrı kaldım can kardeşimin yürek esintilerinden... Ama şimdi hepsini yudum yudum hissettim özlemin acısını çıkarırcasına... Yine dökülmüş inci gibi sitemler sevdalar hüzünler sevgili kardeşimin yürek pınarından... Teşekkürlerimle ve Sevgiyle esen kal kardeşim.
aman bacım; bak san ne anlatacağım....... hocam rahmetli,ağlar bulunca bu fakiri hayırdır evlat dedi,hayırdır seni kim incitti. efendim dedim,hiç düşmanım yok bilirdim, hakkımda iftira üretenleri ve yalancı şahitleri,gördüm. alt üst oldu dünyam,sadon ve gomoraya döndüm zaniler zina yaptı cezasını ben gördüm. iyi olunca düşmansız mı olacaktın,dedi muhterem kötü isen iyiler düşman ,iyi isen kötüler Ne yaparsan yap bu alemde birileri sevmez,birileri sever. sen doğru bildiğini yap gerisini boş ver. Hz.Muhammed bir hadis-i şerifinde:''Allah güzeldir güzeli sever.''der.
Pışşşşşttttttttt... Kafkas Rüzgarım... Kim demiş görüntü kirliliği... Bak Kafkas Kartalını delilendirmesin kimse. Sen yaz benim gönlü güzelim. Dur arayayım bari seni de biraz hasbihal edelim. Uyandın mı cananım.
Biraz sitem, biraz kızgınlık, biraz naz, içerikli Sevginin , aşkın doruklara çıktığı, harkulade içten, samimi Duyguların Arif bir dille anlatımı ,Saygın bir emek Közlenen yüreğinizi kutluyorum Saygı Değer Hocam Hürmetlerimle efendim......
merhaba nasılsınız şiirleriniz öyküleriniz ve yazılarınızla edebiyata katıkınız baya öyküleriniz ve yazılarınız için eleştiri yapacak yeterliliğe sahip değilim ama şiirleriniz etkili bir anlatım diliniz yok sadecce kelimeler sanki yanyana getirebilmek için yazılmış hissi veriyor sectiğiniz kelimeler aslında güzel . hasan cemal erol ********************************************************************* Teşekkürler hasan bey, arkadaşlarada daha fazla eziyet çektirmiyeyim. Hepinizden yazdıklarımla görüntü kirliliği verdiğim için özür dilerim. Canan...
ceynan tarafından 1/19/2008 10:36:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgilerimle