(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN DERDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN DERDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerime uyku girmez, Bu ne sevda akıl ermez, Halimde de bir kez koymaz, Senin derdin, senin derdin ,HAK SEVGİSİ TAŞIYAN YÜREKLERDE KUL SEVGİSİ DEĞERİNİ ÇOK İYİ BULUR TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ DOST YÜREK ALLAH SEVGİSİNİ YÜREĞİNİZDE BAKİ KILSIN BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN SAYGIMLA.
Hak aşkı böyledir, güzel gördürür, güzel söyletir; hüznü bambaşka olur.. vuslat ateşi ruhunu yakar kavurur; Hasetten, fesattan uzak tutar insanı; tıpkı Cemallettin Hocamın güzel yüreğinden dökülenler gibi hep ihlaslı, hep hayra yönelik olur; Teşekkürler kaleminize Hocam; Selam ve saygılarımla...
HİÇ BİR DEM İÇİMİZDEN ALMASIN O YÜCE SEVGİSİNİ GÜZELLİKLERİNİ SECDEMİZ HEP RABBİMİZE DEĞİL Mİ.KUTLARIM USTAM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ GÖNÜLDEN SELAMLARLA.EMA
Değerli üstadım, Cemalettin Bey! Bu nadide gönül sayfanızda anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir hece şiiri okudum, uyumlu ve ahenkliydi mısralar. Seçkin kalemini can-ı gönülden Kutlarım. En içten selam ve saygılarımla.
ÜSTADIM; FON DA DİZELERİNİZ DE HARİKAYDI. ONU BİLEN ONA İNANAN HERKESİN DERDİ BİZİ ZERRE NUTFEDEN YARATAN YÜCE ALLAH. GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
Bu ne sevgi derin bizde, Mecal bırakmıyor dizde, Derdimin dermanı sizde, Senin derdin, senin derdin.
Demi devran gelir geçer, Kullar ektiğini biçer, Güzel haller bana saçar, Senin derdin, senin derdin.
Dertlerime derman katan, Beni dağdan dağa atan, Bu Cemal’ı sende tutan, Senin derdin senin derdin.
Çok çok harika güzeller güzeli değerli Gnüllere huzur veren haz veren bu kıymetli tasavvuf şiir'i yazan kalemini yüreğini emeğini samimi gönülden kutlarım tebrikler ve sonsuz saygılarımla...
Gözlerime uyku girmez,
Bu ne sevda akıl ermez,
Halimde de bir kez koymaz,
Senin derdin, senin derdin
,HAK SEVGİSİ TAŞIYAN YÜREKLERDE KUL SEVGİSİ DEĞERİNİ ÇOK İYİ BULUR TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ DOST YÜREK ALLAH SEVGİSİNİ YÜREĞİNİZDE BAKİ KILSIN BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN SAYGIMLA.