Sevdiğimsin sen pembe beyaz, teninde öleli..Günün güncesine baktım Çimenler harika ötesi Oynaşıyor menekşenin nazlı boynu Akdeniz’in koynunda ben Sümbülüm morla pembiş gözlerim dalmış deryaya maviş maviş ellerim aşk/ın ellerinde yüreğim öylesine uçan bir çümbüş Yarim nazlı mı nazlı her sözü bin hazlı ölmeden kadere cennet yazılı dillerine ölem dedim , olmaz dedi saygılı Güneş oynaşıyor tenimizle sazende hizmetimde bir hanende ruhumun en derin yerlerinde okşadıkça okşuyan sözlerde hayat bana cömert mi cömert sevdiğim her dem mert mi mert gölgesiz,riyasız olamaz ki namert Öl de öleyim be aşkım ellerinde Görmedi bu fani böylesine bir aşk gecem sen gündüzüm sen ben ellerinde uysal bir vaşak hiç alma gözlerini benden sen Ne gam kaldı ne tasa vuslata ereli olurmuymuş böylesine bir tat sığınağım ,koyagım gönlüm bereli tattım yasak meyveyi sende tat Kirpik uçlarım gamzelendi sen geleli goncalar çiçek açtı seveli yüzümde nurlanan çehremdi Sevdiğimsin sen pembe beyaz, teninde öleli.. .....................................................EMA AKDENİZDEN SEVGİLERLE........20 MART 2014 |
gözlerim dalmış deryaya maviş maviş
ellerim aşk/ın ellerinde
yüreğim öylesine uçan bir çümbüş..."
İlahi bir aşkın betimlenmesinin hazlarına dalıverdik dizelerin davet edişlerinde...Mecazi aşkların fani,mızmız,kurgulu,egoist,doymaz ve soluveren bıktırıcılıklarından usanmış ruhlarız herbirimiz...Ve,çölde Leylasını görmeyen bir mecnunun ilahi aşkı bulmuş cümbüşleri var içimizde...Leyla kimdi..! leyla faniydi..leyla dünyaya ait idi...leyla taşıyamazdı tek başına sonsuzluğa bu sevdayı...leyla,kurtaramazdı bizi,mahşer terazisindeki şüklüm püklüm perişanlıklarımızdan..leyla,kendi "nefsi nefsi "feryatlarının içinde nerede görecekti mecnunu...leyladan önce,ezelden beri var olan ,bir su damlasından,binlerce mucize ve hallerden geçirip,ahsen-i takvim (en güzel şekilde)üzere,eşref-i mahlukat (mahlukatın en şereflisi)olarak Yaratan,ebedi bir ruh ve beden olarak Yaratan,dünya misafirhanesinde aziz ve değerli bir misafir olarak ağırlayan Rabbi vardı mecnunun...neylesin artık leylayı..o leylasını,rabbini,asıl aşık olunacak aşkı bulmuştu...İlahi aşkı bulmuştu mecnun gönüllüler...
ve, öyle bir fuardayız ki hepimiz...ömürler bitmez sergileri gezmeye..şükürler için dudaklar yetmez gördüklerimize ve yaşadıklarımız her anımıza...ve,bahar gelir,güneş doğar...geçit resmi başlar yeryüzünde...binbir çeşit renk,varlık ve hayat başlar,haşri müjdelercesine...ve,bahar gelir haşir gibi yüreklere ve yorgun,uykusuz,mecazi aşklardan usanmış gönüller de uyanır yeryüzünün renklerine...bahar gelir ve dirilir,silkiniriz mecazi varlıkların gaflet veren kısırlıklarından...
Ve,Tasavvuf imbiklerinden bir sevda doğar ve seslenir Allah'ın muhteşem renklerine şöyle "SEVDİĞİMSİN SEN PEMBE BEYAZ"
Tebriklerim,dünyanın yeknasak fani ve aldatıcı güzelliklerinden sıyrılıp,gönül gözlerimizi İlahi sanatlara çevirmenizdeki iç güzelliklerinize ve gözlerimizi farkettiren dizelerinizdeki ilahi sevgiyi betimleyen temanın ustaca dizelere dizilmesinedir...selamlarımla...