hani ne güzel ,başlamıştı masalımız her şeyde ,sen kokuyordu anılarımız yedi veren ,güllerdi hatıralarımız sözlerimi, gözlerimi, beni unut diyorsun
gelecekle ilgili planlar, hayaller kurmuştuk hatırlayacaktık ,onca geçen anıları sıcaklığını duyacaktık, gözlerimden akan yaşlarımın sen ;teninde sıcaklığımı ve beni unut diyorsun.
içimi eriten ,sevdiğim sözlerin bile beni bende yok etti bile dünyanın evreninden , geçtiğim zaman dilimi ile beni bin perişan etti bile harmanlandı gönül hanem yerine geçti ,buğday ve başağım uğrunda canımı feda ettiğim sevgili şimdi beni unut diyorsun.
acılar benliğimi elem ,elem sardı vakitsiz girdi gönlüme zaman dilimi ağaçtan düştü kafama kozalak kabuğum özden soyuldu kurumaya başladı şimdi soyum sopum kederli sefil gönlüm mutluluğu ararken zalim adam beni unut diyorsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unut diyorsun? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unut diyorsun? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uğrunda canımı feda ettiğim sevgili şimdi beni unut diyorsun.
GÜNAYDIN DOST KALEM ,; EVET UNUTMAK UNUTULMAKTAN SONRA GELİR.. ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
kurumaya başladı şimdi soyum sopum kederli sefil gönlüm mutluluğu ararken zalim adam beni unut diyorsun.
UNUTMAK KOLAYSA ÖNCE SEN UNUT ESERİ GELDİ AKLIMA ,ÖYLE KOLAY DEĞİL UNUTMAK DİLİN KEMİĞİ YOK DER AMA UNUTTURMAYA GÜCÜ YETMEZ GÜZEL DİZELER DUYGULARINIZA SAĞLIK SEVGİLİ ŞAİREM TEBRİKLERİMLE SELAM SEVGİLER.
Varlık âleminde her şey, bazen yapıları farklı olsa da aralarında kaçınılmaz bir münasebet bağı vardır. Bu bağ sayesinde hayatlarını sürdürmelerindeki mümkünlük, onların sahip bulundukları değerlerin bir mânâ ifade etmesini sağlar tebrik ederim
uğrunda canımı feda ettiğim sevgili
şimdi beni unut diyorsun.
GÜNAYDIN DOST KALEM ,;
EVET UNUTMAK UNUTULMAKTAN SONRA GELİR.. ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ...
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA..