sayende yazıldı ızdırap fermanım ateşlere sarıldı gönül yanım vuslat yoluna inat etti canım senin içine çökeyim gel yanıma.
gönül çemberimi esir eylediler, çekilmez çilelerimi , yumak eylediler, ruhumu, gönlümü, viran eylediler, ben boyun eğdim diz çökeyim yanına.
başını kaldır da , yüzüme bak, bir çift söz söyle de iki dudak arası ,aşk desinler içimde hasretsin, saçlarımda pak, sözüne amadeyim çörekleneyim yanına.
banane âlemin acı ızdırabından , görmüyorum hiç dertleri derman, geç yanıma, okunsun sevda ferman, sen orada , ben burada hicranına yanayım, otur sol yanıma.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
otur sol yanıma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
otur sol yanıma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
banane âlemin acı ızdırabı , görmüyorum hiç dertleri dermanı, geç yanıma, okunsun sevda fermanımız, sen orada ,ben burada hicranına yanayım, otur sol yanıma.
Çok güzel harika bir şiir kutlarım yazan kalemini ve yüreğini ellerin ve yüreğin dert görmesin hürmetlerimle...
Her zorluğa rağmen her zaman hissedilmek isteyen bir sevdanın çığlığı var güzel şiirde
Kutluyorum efendim hisseden yüreği, yazan kalemi