(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UĞRUNDA ÖLÜNECEK AŞK YOKTUR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UĞRUNDA ÖLÜNECEK AŞK YOKTUR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yurekten seven gonul sadece sever..olum kolay sevdalarda aslolan olmemek .olmedende cok sevdigini gosterebilmek...sevgide kurgu olmaz..icten gelir...ugrunda olunecek sevdalar her daim olmustur...olacaktirda... olum yoklugun simgesiyse sevmelerde yokluk olmaz...olumu goze alan yurek zaten sevdigi icin herseyi goze alir..goze almakta goreceli bence..bu bazen kendisine zarar veecegini bile bile susmakta geri cekilmekte olabilir,bazense yaninda olmak elini tutmaktir... olumune sevdalar her daim olacaktir...ask sevdimi olumune sever dogru...benim sevdigim olmesin ,beni olumu goze alacak kadar sevmesin ,o olurse ben yasayamam.... ugrunda yasanilip onun icin mucadele edecek sevdalar olsun.....hayat kisa... tebrikler... saygilar...
semra geçkin tarafından 1/19/2008 8:29:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
uğrunda ölünecek aşk yoktur,uğrunda yaşanılacak aşk vardır...hergün yeniden diyerek başlayan... hala kanayan bir aşk...sizi okumayı seviyorum...kutlarım
vefa ekmemiş yaradan onun yüreğine o da koyup gitmiş azab duymadan... seven napsın nankör olsada leylası sevmiş bi kere seçmiş onu kırmızılarla bezemiş...
şiir çok güzeldi ama uğrunda ölünecek aşk uğrunda canını hiç sakınmadan verilecek aşın sahibi sevgili bırakın hayatı yaşamın sonrasındaki kavuşmaya inanca dayanan ölüme kucak açmış sevdalar vardır. Kininize sebep olmayacak uğrunda canı hiçe sayacak yüreğini avuçlarınıza bırakacak sevda diliyorum. saygılarımla.