TÜRKİYE'M
Çağlayıp coşarak aksın suyumuz
Sevgi, barış, birlik olsun huyumuz Tekrar doğsun güneş, yıldız, ayımız Şahlanacak gör o zaman Türkiye’m Pensilvanya atsa yağlı kazığı Bozarız İnşallah hain tuzağı Yakın edeceğiz tekrar uzağı Şahlanacak gör o zaman Türkiye’m Yıkalım araya konan setleri Paylaşalım bizim olan dertleri Kucakla aşk ile bütün fertleri Şahlanacak gör o zaman Türkiye’m Bu darbeye bir gün kefen biçilir Önümüze konan setler geçilir Gün ola kuzudan kurtlar seçilir Şahlanacak gör o zaman Türkiye’m Başı kumda bütün bir muhalefet Koşana çelmeyi sayar marifet Hele bak bunu bir geçelim şayet Şahlanacak gör o zaman Türkiye’m NURANİ Vatana olur can suyu Muhakkak ki arar bulur doğruyu Gençler sakın zayi etmeyin oyu Şahlanacak gör o zaman Türkiye’m Osman NURANİ///11/03/2014 |
Her ne şekilde olursa olsun, endişeye mahal yok. Biz 10 kişiyle de kazanırız. Çünkü biz Hz.Muhammed'in ümmetiyiz. 10 kişi olduk mu varlığımızı ilan ederiz, geriye de bakmayız. Demokratik değerleri çok da önemsemeye gerek yok. Çünkü bizim kitabı mübinde "Velakinne ekserannasi la yakılun-Fakat insanların çoğunluğu bunu bilmezler." yazıyor. Demokrasi ise bunun tam tersine çoğunluk ne derse doğrudur diyor. Öyleyse kim doğruyu bilir? Bunu da yine mukaddes kitabımız net bir şekilde cevaplıyor. "Ulaike ulil elbab- Onları-bunları ancak akıl sahipleri bilir." Bu ölçüler çerçevesinde peygamberimize ilk ayetin geldiği gün demokrasi uygulansaydı muhakkak ki peygamberimizin sadece 1 oyu olurdu. Bu tek oy peygamberimizin kendisine verdiği oy elbette. Peki o gün "Alak Suresi'nin ilk ayetleri" haşa yanlış mı olacaktı? Hayır. Muhakkak ki müşrikler topluluğu ne kadar çok olsalar da yanlış yoldalar, peygamberimiz tek kalsa da Hak yolundaydı. Velhasıl Yunan kalıntısı ideolojiler insanı sapıtır. Harbiden bilmek, olunacaksa azami düzeyde Müslüman olmak lazım. Gerisi hikaye. Böyleyken demokrasi dememizde bir sakınca var mı? Şimdilik yok. Çünkü "Zarurette ruhsat vardır." Zaruret hali ortadan kalktığında bunu söyleyen muhakka ki sapkın bir yola girmiş olur.
Ne kadar anlamlı bir şiiriniz vardı. Yazacak o kadar çok şey var ki ben sizi daha fazla yormamak için burada kesiyorum. Allah kaleminizi hiç susturmasın. Siz yazın hocam. Yazın ki millet öğrensin. Wesselam:)