Yeni düzene karşı hâlâ dönmekte dünya Dünya değil de sanki uçsuz bucaksız gayya İnsanda ne huy kalmış ne de nefsinde hayâ Hayra da yorulmaz ki bu gidişatın sonu Mahremiyet ne diye sorulsa enikonu Kaç kişinin yüzüne yansıyacaktı ziya Canlılar arasında üstün varlıktık güya
Her benim diyenin de harcı değil ki sevmek Çağımızın aşkları buna en güzel örnek Karnını doyurmaya var mı ki yudum ekmek Haylazlığı çarçabuk benimsedi bedenin Aşktan meşkten sana ne vazifen bu mu senin Güzellikle olmazsa kollarından çekerek Önce aklına tımar akabinde iş gerek
Akıl vermek değil de farz et ki bir tavsiye Keşke kâle alsan da devrilmesen geriye Çevrende dönüp duran bıkmadan biteviye Üstelik bu devirde seni düşünen biri Sık rastlanan durum mu görseydin onca teri Belki dize gelir de o inatçı seciye Alâkaya hayranlık duyardı her saniye….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_SECİYE_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_SECİYE_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canlılar arasında üstün varlık!! şu hallerimize bakınca acaba bizmiyi bu diyoruz artık her gün ustaca kaleme alınmış çok güzel bir şiir okudum teşekkürler şair teşekkürler şiir
Güzellikle olmazsa kollarından çekerek Önce aklına tımar akabinde iş gerek güzel anlatmışsınız. ve bence çok önemli bir yaraya parmak basmışsınız. kutlarım. gençlerin gidişi gidiş değil. selamlar.
Baştan sona okuyucuyu sarıp sarmalayan anlam ve anlatımı mükemmel bir eser okumanın hazzıyla ayrılıyorum bu nadide sayfadan. Tebrikler efendim. Selam ve saygılarımla...
Kadim zaman, cedid zaman... Arada dağlar kadar fark var şimdi...
İnsan dua etsin ki, günahlar koku yaymıyor...Yoksa, vallahi kimsenin yanına yaklaşılmazdı kokudan... İnsan var ki; ben doğruyum, dürüstüm diye nâra atar durur...Eee ne gerek var avaza? halk onayı mı gerekiyor doğru olduğuna dair.... Hadi etrafını kandırdın, kalem gibi doğru olduğuna dair.... Ya değilsen ne olacak?...Ben söyleyim bari, günah defterine o kadar insanı kandırmış olmanın cezası eklenecek.... Doğru sözün yemine ihtiyacı olmadığı gibi, dürüstlüğün de durmadan "ben dürüstüm" gibi bir nakarata ihtiyacı yoktur... Hoş, ALLAH taala bilir doğruyu ve yanlışı...
Her şeyin gıdası kendi eksiliğindendir; hani derler ya , müzik "ruhun gıdasıdır".... Bana göre halt etmiştir onu söyleyen....Ruhun gıdası yine ruhtur, adam ruhsuzsa onun en güzel gıdası yine ruhunu bulmasıdır.... Aşkın gıdası aşktır... Yüreğin gıdası yine yürektir, yani yürekli olmaktır ki, yürek yürek olsun.... Hani doktora gidersin , test sonucunda kanda demir eksikliği vardır... Buna göre doktor "c" vitamini vermezki... Eksik neyse ona göre "d" vitamini içeren ilaclar verir....
Diyorum ki; karakter eksikliği olan bir şahsiyete hiç bir şey fayda etmez sevseniz de, saysanız da yola gelmez...Onun tek gıdası kendi ruhunda kaybettiği o karakteri bulması lazım..... Ama fıtrattan ötürü o da zor mesele....
sevgli nus ben ben duygsal biryim ama aşk şiirlerinden başka şiir kabilyetim yok..:) imrendim ve bir gün içerikl, bir şiir yazasam ilham kaynağım olcasınız..selam ve sevglermi sunarım..sevgli şaire..
Her benim diyenin de harcı değil ki sevmek Çağımızın aşkları buna en güzel örnek Aç karnı doyurmaya, yokken bir dilim ekmek Haylazlığı çarçabuk benimserken bedenin Aşktan meşkten sana ne vazifen bu mu senin Güzellikle olmazsa kollarından çekerek Önce aklına tımar akabinde iş gerek
güzel çalışmaydı ,kaleminize ömrünüze bereket selamlar